اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تنها 12 نفر برنامه‌هایشان را به شورای شهر ارائه کرده‌اند

ثبت‌نام حدود 40 نفر برای کسب سمت شهردار زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به ثبت‌نام حدود 40 نفر برای کسب سمت شهرداری زنجان، گفت: فقط 12 نفر اقدام به ارائه برنامه به شورای شهر زنجان کردند.

ثبت‌نام حدود 40 نفر برای کسب سمت شهردار زنجان

فریدون اصفهانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: بر اساس قانون جامع شهری مربوط به معلولان، جداول حذف و خط بریل نیز در خیابان‌های مرکزی شهر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی در پاسخ به سئوالی درباره ثبت نام عده زیادی برای کسب سمت شهرداری زنجان گفت: با وجود ثبت نام حدود 40 نفر برای کسب سمت شهرداری زنجان، فقط 12 نفر اقدام به ارائه برنامه به شورای شهر زنجان کردند.

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه منصور عزتی به اتفاق آراء به عنوان شهردار زنجان انتخاب شده است، افزود: مدارک لازم برای تایید این انتخاب به وزارت کشور ارسال شده است.

وی عزتی را از نیروهای ارزشی شهر زنجان اعلام و تاکید کرد: حضور وی بدون شک منشاء اثرات مثبت در شهر زنجان خواهد شد.

اصفهانیان به کوتاه‌بودن پروسه انتخاب منصور عزتی به عنوان شهردار زنجان اشاره و ابراز امیدواری کرد: این انتخاب موجب افزایش وحدت و همدلی در مجموعه شورا و شهرداری شود.

وی با اشاره به سرپرستی حبیب ملایی‌یگانه در مدت زمان کوتاهی گفت: وی از نیروهای متخصص و با سابقه شهرداری زنجان است که حضورش کمک شایان توجهی به اداره مجموعه کرد.

رئیس شورای شهر زنجان مردم زنجان را ولایی و معتقد به ارزش‌ها برشمرد و اضافه کرد: مسئولان باید همه تلاش خود را برای خدمت‌رسانی بهتر به آنها انجام دهند.

وی شاداب‌سازی محیط زندگی را از جدی‌ترین نیازهای شهر زنجان عنوان کرد و گفت: مسئولان باید برای شاداب‌سازی محیط زندگی مردم تلاش وافری انجام دهند.

اصفهانیان با شایعه دانستن تخلفات مالی شهردار قبلی زنجان تاکید کرد: مردم نباید به شایعات توجه کنند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول