اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

شهردار زنجان هفته آینده معرفی می‏‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: تا پایان هفته آینده شهردار جدید زنجان معرفی می‏‌شود.

شهردار زنجان هفته آینده معرفی می‏‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فریدون اصفهانیان بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به فرا رسیدن هفته میراث فرهنگی و روز جهانی موزه اظهار داشت: میراث فرهنگی موجود در استان زنجان هویت ملی و ایرانی ما را نشان می‏‌دهد.

وی با اشاره به اینکه میراث فرهنگی شامل دو بعد معنوی و مادی است، خاطرنشان کرد: میراث معنوی شامل داشته‏‌های شخصیتی، آداب و رسوم و اعتقادات فرهنگی و میراث مادی شامل آثار و اشیا منقول و غیرمنقول می‏‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه آثاری که از گذشتگان به جا مانده و در موزه‏‌ها به نمایش درآمده است هویت ما را نشان می‏دهد، اضافه کرد: محوطه‏‌های باستانی، معماری‏‌های مختلف با سبک‏‌های زیبا و ارزشمند، بناهای تاریخی و سایر آثاری که به اندازه عمر بشر قدمت دارند به نوعی هویت ملی و ایرانی را در مقابل جوامع جهانی نشان می‏‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه باید میراث فرهنگی را ارج و ارزش بگذاریم، ادامه داد: در حال حاضر ما نتوانسته‏‌ایم آنگونه که باید از میراث مادی و معنوی خود حفاظت کنیم که باید در این زمینه بیشتر تلاش کنیم.

اصفهانیان با اشاره به اینکه در برخی از مواقع افرادی استفاده‏‌های غیر قانونی از آثار و اشیای تاریخی استان زنجان و کشور می‏‌کنند، تصریح کرد: باید از کار این افراد جلوگیری شود و میراث مادی و معنوی به عنوان بخشی از هویت ما حفظ شوند.

وی همچنین در بخشی از سخنان خود به روز ارتباطات و روابط عمومی اشاره کرد و افزود: روابط عمومی بخشی از یک مدیریت زنده است که سبب پویایی یک سازمان یا ارگان می‏‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان همچنین روابط عمومی را پل ارتباطی بین مردم و سازمان یا نهاد مورد نظر دانست و خاطرنشان کرد: تکریم ارباب رجوع و ارائه یک عملکرد مناسب در این زمینه همیشه باید مورد توجه روابط عمومی‏‌ها باشد.

وی با بیان اینکه در برخی از نهادها و سازمان‏ها از روابط عمومی‌‏ها فقط در بخش تبلیغاتی استفاده می‏‌شود، یادآور شد: روابط عمومی باید سازمان یا نهاد خود را به مردم بشناساند و در زمینه مشکلات قبل از حاد شدن آنها را علت‏‌یابی کند.

اصفهانیان با اشاره به اینکه امیدواریم در سال جاری روابط عمومی شورای اسلامی شهر زنجان عملکرد خوبی داشته باشد، ادامه داد: روابط عمومی در ارتباط با مردم باید عملکرد خوبی داشته باشد.

وی همچنین به وجود سگ‏‌های ولگرد در سطح شهر زنجان اشاره کرد و گفت: متاسفانه هنوز این سگ‏‌ها از سطح شهر جمع‏‌آوری نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در پایان سخنان خود تاکید کرد: تا پایان هفته آینده شهردار زنجان معرفی می‏‌شود.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول