اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد ایرانشهر خبر داد

پرداخت 2 میلیارد ریال زکات توسط کشاورزان ایرانشهری

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد ایرانشهر گفت: توسط کشاورزان خیر ایرانشهری، مبلغ بیش از 2 میلیارد ریال زکات به کمیته امداد شهرستان ایرانشهر پرداخت شد.

پرداخت 2 میلیارد ریال زکات توسط کشاورزان ایرانشهری

محمدعلی تراقویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: با توجه به اهمیت زکات، زکات مال و جان را پاک و پیوند دوستی بین اغنیا و فقرا برقرار می‌کند و اموال مسلمین را از بلاها و آفت‌های ناگهانی مثل سیل، زلزله و دیگر بلایای طبیعی محفوظ می‌کند.

وی افزود: اگر به احکام اسلام به ویژه در مورد زکات و خمس توجه و به آن عمل کنیم آثار مثبت آنها به زودی در زندگی ما آشکار خواهد شد.

مدیر کمیته امداد ایرانشهر بیان داشت: به یاری خداوند با برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌های جمعی در سال گذشته 2 میلیارد و 553 میلیون و 548 هزار ریال از سوی کشاورزان شهرستان ایرانشهر به کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت شده است.

تراقویی اضافه کرد: جا دارد در این راستا از همکاری صمیمانه امام جمعه، سازمان‌ها، دستگاه‌ها به ویژه جهاد کشاورزی شهرستان ایرانشهر قدردانی کنیم.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول