اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بناب:

تمام واجدان شرایط بنابی زکات پرداخت می‌کنند

خبرگزاری فارس: گفت: در کل شهرستان بناب هیچ شخصی نیست که زکات پرداخت نکند و همه واجدان شرایط مقید به انجام این وظیفه شرعی هستند.

تمام واجدان شرایط بنابی زکات پرداخت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، بایرامعلی اصلانی امشب در همایش سالانه زکات شهرستان بناب نیز با ارائه گزارشی از وضعیت اجرای این فریضه الهی در شهرستان گفت: در کل شهرستان بناب هیچ شخصی نیست که زکات پرداخت نکند و همه واجدان شرایط مقید به انجام این وظیفه شرعی هستند.

وی افزود: سال گذشته مردم شهرستان بناب با پرداخت 3 میلیارد و 690 میلیون ریال زکات 24.6 درصد زکات استان را به خود اختصاص داده‌اند که نسبت به سال 89 آمار به مراتب افزایش یافته است.

وی اظهار کرد: بخشی از این مقدار زکات برای عمران و آبادانی روستاها و بقیه برای رسیدگی به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد از جمله تأمین 224 سرویس جهیزیه به نوعروسان نیازمند صرف شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بناب اضافه کرد: با وجود اینکه مردم شهرستان بناب زکات پرداخت می‌کنند اما باز هم مسئولیت مسئولان و متولیان این امر سنگین و حساس است و باید بیشتر تلاش کنند.

اصلانی از تشکیل 173 مورد جلسه در خصوص زکات در سطح روستاها خبر داد و تصریح کرد: با وجود اینکه تمام واجدان شرایط مردم بناب زکات خود را پرداخت کرده‌اند، ولی به این وضع قانع نیستیم.

در ادامه این همایش از عاملان و فعالان زکات شهرستان بناب تجلیل به عمل آمد.

شهرستان بناب با 130 هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان‌شرقی واقع شده و فاصله آن تا تبریز مرکز استان 120 کیلومتر است.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول