اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر ارشاد صورت می‌گیرد

افتتاح پروژه‌های فرهنگی و هنری در کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: چند پروژه فرهنگی و هنری با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کرمان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح پروژه‌های فرهنگی و هنری در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، احمد سعیدی اظهار داشت: فاز اول مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان کوهبنان، مجتمع دیجیتال امین و خانه دیجیتال مسجد‌الزهرای رفسنجان، فاز اول مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان شهربابک و ساختمان مؤسسه فرهنگی بابک زمین از جمله پروژه‌هایی است که در سفر ‌روز جمعه 16 تیرماه ‌وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان کرمان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد‌: این پروژه‌ها جمعا با اعتباری بیش از 30 میلیارد ریال احداث و تجهیز شده‌اند و با بهره‌برداری از این مکان‌های فرهنگی و هنری انتظار داریم شاهد رشد و ارتقای تولیدات فاخر فرهنگی در شهرستان‌های مذکور باشیم. 

سعیدی خاطرنشان کرد: جدای از این پروژه‌ها، چند‌ مجتمع و مرکز فرهنگی و هنری در سایر شهرستان‌های استان در حال احداث است که کار ساخت آنها از 20 تا 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌ و امیدواریم تا پایان سال جاری بخش دیگری از این پروژ‌ه‌ها‌ به اتمام رسیده و ‌در اختیار اهالی فرهنگ و هنر استان قرار گیرد.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ابراز داشت: توجه به زیر‌ساختارها و ایجاد شرایط مناسب برای هنرمندان اهالی فرهنگ و هنر سراسر کشور یکی از اولویت‌های دولت‌های نهم و دهم است که با بهره‌برداری از ده‌ها طرح فرهنگی در کشور و استان به اهداف مورد نظر نزدیک شده‌ایم.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول