اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با دهه فجر

48 پروژه در میراث فرهنگی خراسان‌رضوی به بهره‌برداری می‌‌رسد

خبرگزاری فارس: سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌رضوی گفت: هم‌زمان با ایام مبارک دهه فجر 48 پروژه در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بهره‌برداری می‌شود.

48 پروژه در میراث فرهنگی خراسان‌رضوی به بهره‌برداری می‌‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی خراسان‌رضوی، مجتبی رجایی اظهار کرد: هم‌زمان با ایام مبارک دهه فجر 12 پروژه در حوزه میراث فرهنگی به بهره‌برداری می‌رسد.

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌رضوی افزود: بهره‌برداری از سه اثر تاریخی مرمت شده آسیاب‌های نشتیفان، بهره‌برداری از مسجد جامع نصرآباد خواف، مرمت استحکا‌م‌‌بخشی امام‌زاده ارغا، مرمت مسجد خلیل‌آباد و کبود سیف‌آباد، افتتاح موزه مردم‌شناسی سرخس و خلیل‌آباد و بهره‌برداری از منزل استاد کمال‌الملک در شهرستان فیروزه از جمله پروژه‌های افتتاحی در این ایام است.

رجایی گفت: شبکه آب‌رسانی منطقه نمونه چالیدره، روشنایی مسیر کمپینگ خلیل‌آباد و پایگاه اطلاع‌رسانی سبزوار نیز در این ایام دهه فجر بهره‌برداری می‌شود.

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌رضوی با اشاره به برگزاری چند نمایشگاه، اظهار کرد: نمایشگاه عکس تاریخی موضوعی در محل موزه شهرستان‌های سبزوار، تربت‌حیدریه، کلات، کاشمر، رشتخوار، بردسکن و گناباد، برگزاری آثار مکشوفه در آرامگاه نادری، و آثار منتخب یافته‌های شهر توس در موزه فردوسی و نمایشگاه هنرمندان در موزه تربت‌جام از جمله نمایشگاه‌های برگزار شده در دهه فجر است.

انتهای پیام/ج30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول