اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

33 سال سرافرازی - 37

افتتاح 3 پروژه فرهنگی سپاه کربلا در مازندران

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه کربلای استان مازندران گفت: در پنجمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، سه پروژه فرهنگی سپاه کربلای مازندران به بهره‌برداری رسید.

افتتاح 3 پروژه فرهنگی سپاه کربلا در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدتقی شاهچراغی شب گذشته در مراسم بهره‌برداری از این پروژه‌ها اظهار داشت: در پنجمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی پروژه‌های فرهنگی سپاه کربلای مازندران شامل سالن اجتماعات الغدیر، مجتمع آموزشی صالحین و نمازخانه با اعتباری بیش از دو میلیارد تومان افتتاح شد.

فرمانده سپاه کربلای استان مازندران به سقوط دیکتاتور در مصر، لیبی و تونس اشاره کرد و بیان داشت: بیداری اسلامی در جهان به برکت نظام جمهوری اسلامی بوده است.

شاهچراغی تصریح کرد: یکی از با ثبات‌ترین و مستحکم‌ترین نظام کنون جهان انقلاب اسلامی است که با تلاش ولایت مطلقه فقیه رهبری می‌شود و باید از این انقلاب که دستاورد این نظام است، صیانت شود.

این مسئول تصریح کرد: رشد علمی که مبنای توسعه هر کشور است این رشد در ایران اسلامی 11 برابر میانگین رشد علمی جهان است.

فرمانده سپاه کربلای استان مازندران با بیان اینکه انقلاب اسلامی در عصر حاضر با شناخت دشمنان داخلی و خارجی خود در بهترین وضعیت قرار دارد، افزود: نسل اول و دوم انقلاب با آگاهی کامل از آرمان‌های این نظام انقلاب اسلامی را مستحکم‌تر ساختند.

وی درباره مشخصات پروژه‌های فرهنگی در مرکز استان گفت: سالن اجتماعات الغدیر با 920 مترمربع و ظرفیت 520 نفر و با اعتبار 700 میلیون تومان و مجتمع آموزشی صالحین با اعتبار یک میلیارد و 300 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است که از بزرگ‌ترین سالن‌های اجتماعات استان است.

شاهچراغی در پایان متذکر شد: 12 سالن ورزشی با زیربنای یک هزار و 200 مترمربع، یک استخر سرپوشیده در سوادکوه، 70 سوله ورزشی با فضای 400 مترمربع برای مراکز بخش‌ها، ساخت اردوگاه در جنوب کشور برای اسکان راویان نور، ساخت اردوگاه اندیمشک و کاشت چمن مصنوعی برای زمین‌های ورزشی در برخی از شهرستان‌ها از جمله پروژه‌های مهم سپاه استان در دهه فجر است.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول