اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با 9 اردیبهشت سالروز استقرار شوراهای اسلامی صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از ده‌ها پروژه عمرانی و فرهنگی در تبریز

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز گفت: همزمان با 9 اردیبهشت سالروز استقرار شوراهای اسلامی شهر ده‌ها پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی در این شهر مورد افتتاح قرار خواهند گرفت.

بهره‌برداری از ده‌ها پروژه عمرانی و فرهنگی در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیرضا نوین بعد از ظهر امروز در مراسم دو پروژه مسیرگشایی شهرداری منطقه 10 تبریز، با تبریک 12 فروردین روز جمهوری اسلامی اظهار کرد: 12 فروردین روز شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی است و در این روز ملت ایران با حضور حداکثری در انتخابات و با رای بالای 98 درصد به نظام جمهوری اسلامی رای مثبت دادند.

وی تاکید کرد: 12 فروردین یکی از ایام‌الله و اعیاد بزرگ در تاریخ ایران اسلامی است که برگرفته از تعالیم دینی و اراده مردم بوده و در این روز سلطه 2500 ساله حکومت طاغوتی و پادشاهی از بین رفت و برای همیشه نظامی دینی و مبتنی بر آموزه‌های اسلامی بر این کشور حاکم شد و نظام سلطه و ستم از هم فرو ریخت.

شهردار تبریز ادامه داد: سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، روز تجلی مشارکت واقعی مردم در تعیین سرنوشت خود و از رخدادهای عظیم و استثنایی تاریخ معاصر در همه‌پرسی مردمی در رد یا قبول نوع و شکل حکومت خود در جهان است که امروز سی و سومین سالگی آن را جشن گرفته و به سوی افق سند چشم‌انداز 20 ساله شتابان در حرکت هستیم.

نوین همچنین با اشاره به اینکه خوشبختانه نخستین مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های شهرداری تبریز در سال 91 همزمان با روز 12 فروردین انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: امروز شاهد بهره‌برداری و افتتاح دو پروژه مسیرگشایی هستیم و همزمان با 9 اردیبهشت سالروز استقرار شوراهای اسلامی شهر نیز ده‌ها پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی در این شهر مورد افتتاح قرار خواهند گرفت.

*افزایش مسافرت  گردشگران و مسافران داخلی و خارجی

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به افزایش مسافرت گردشگران و مسافران داخلی و خارجی در ایام نوروز امسال خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر با تلاش‌های مجموعه شهرداری تبریز در عمران، آبادانی و اجرای زیرساخت‌های لازم شاهد افزایش حضور گردشگران و مسافران داخلی و خارجی در این شهر هستیم.

شهردار تبریز در ادامه سخنان خود همچنین با اشاره به اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف در تمام نقاط شهر و مخصوصا نقاط کم برخوردار تاکید کرد: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز در چند سال اخیر با توسعه خدمات متنوع محله‌ای گام بلندی در راستای توزیع عادلانه خدمات برداشته است.

*لباس خدمتگزاری و ایثار برای شهروندان یک توفیق الهی است

نوین همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه شهرداری همواره با حمایت‌های شورای شهر، برای توسعه و آبادانی تبریز اقدامات خوبی انجام داده است، گفت: لباس خدمتگزاری و ایثار برای شهروندان یک توفیق الهی بوده و مجموعه شهرداری همواره برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مختلف و زیربنایی تلاش می‌کنند. 

وی همچنین در این مراسم با اشاره به اینکه همه بوستان‌ها و پارک‌های محله‌ای شهر تبریز آماده پذیرایی از شهروندان در روز 13 فروردین روز طبیعت است، خاطرنشان کرد: شهروندان با ماموران شهرداری در نظافت و پاکیزگی شهر مشارکت و همکاری داشته باشند و زباله‌های خودشان را در محیط رها نکرده و از کیسه‌های مخصوص که توسط عوامل شهرداری توزیع خواهد شد استفاده کنند.

همزمان با 12 فروردین روز جمهوری اسلامی، خیابان 24 متری المهدی(عج) به طول 270 متر و با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال و خیابان 18 متری شهیدجودی به طول 560 متر با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول