اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی:

مسکن مهر شیروان از برنامه عقب است

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی گفت: مسکن مهر شهر شیروان نسبت به برنامه زمان‌بندی اولیه و میانگین پیشرفت فیزیکی سایر شهرهای استان عقب است.

مسکن مهر شیروان از برنامه عقب است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی، عطاءالله قادری در نشست شورای مسکن شیروان اظهار کرد: علیرغم اینکه در ابتدای طرح مسکن مهر، پروژه سایت ثامن‌الائمه شیروان به عنوان پروژه پایلوت و پیشتاز کشوری بوده است ولی متأسفانه مسکن مهر این شهرستان به لحاظ برنامه زمان‌بندی اولیه و میانگین پیشرفت فیزیکی سایر شهرهای استان عقب است.

وی افزود: آماده‌سازی سایت کوی وحدت شیروان با پیشرفت فیزیکی 35 درصد از طرف شهرداری شیروان در حال اجرا بوده که نیازمند تسریع در اجرای پروژه است.

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی گفت: انبوه‌سازان در این سایت به تعهدات خود به خوبی عمل نکرده‌اند و امید داریم با توجه به اینکه در استان سردسیری هم قرار داریم انبوه‌سازان فعالیت خود را بیش از پیش کنند.

وی تصریح کرد: خدمات روبنایی از قبیل احداث کلانتری، شهرداری ناحیه، فضاهای تجاری و مسجد در کوی وحدت شیروان در مرحله جانمایی و تحویل زمین است.

قادری اظهار کرد: مدرسه شش کلاسه کوی وحدت شیروان هم با 10 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

وی افزود: شرکت‌های خدمات‌رسان هم تا حدی نسبت به اجرای شبکه توزیع اقدام نموده و مقرر گردیده تا هفته دولت سال جاری نسبت به اتمام این عملیات اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌شمالی نیز در این نشست گفت: انبوه‌سازانی که کارآیی ندارند ظرف یک هفته باید تعیین تکلیف شوند.

احمدرضا عفتی تصریح کرد: کوی وحدت شیروان از لحاظ خدمات آماده‌سازی و امور زیربنایی عقب است.

انتهای پیام/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول