اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

اجرای 4650 طرح اشتغال‌زایی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون طرح‌های اشتغالی این نهاد به 4 هزار و 649 طرح رسیده است و این روند همچنان ادامه دارد.

اجرای 4650 طرح اشتغال‌زایی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

علی جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: تعداد طرح‌هایی که تاکنون به طور کامل از سوی مددجویان در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است، 4 هزار و 649 طرح است که این رقم هر روز در حال افزایش است.

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد اعتبار پرداخت شده به این طرح‌ها را افزون بر 18 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: اشتغال مهم‌ترین راه توانمندسازی افراد برای کاهش وابستگی آنان به مستمری این نهاد است که فعالیت‌ها و اقدامات بسیار خوبی در این زمینه انجام شده است.

جعفری تصریح کرد: تعهد اشتغال‌زایی کمیته امداد 6 هزار و 580 نفر بوده که تاکنون 4 هزار و 649 طرح اشتغالی در این خصوص اجرا شده است.

وی با بیان اینکه همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به متقاضیان اجرای طرح‌های اشتغالی بسیار مهم است، از 4 هزار پرونده‌ای خبر داد که در نوبت بانک‌های عامل منتظر دریافت تسهیلات هستند.

این مسئول حمایتی در استان کهگیلویه و بویراحمد عمده طرح‌های اجرا شده کمیته امداد را در کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی، صنفی، خدمات، فنی و صنعتی برشمرد.

وی گفت: این تعداد طرح اجرا شده در سرفصل‌های کارانگیزی، توان‌افزایی و خودکفایی پرداخت شده است.

جعفری با تقدیر از بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغالی به معرفی‌شدگان این نهاد خاطرنشان کرد: همه بانک‌های عامل به جز یک بانک به‌ویژه در سال جاری روند بسیار خوبی در پرداخت تسهیلات این بخش دارند که اگر این روند حفظ شود شاهد اجرای طرح‌های اشتغالی زیادی در این استان خواهیم بود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: عمده طرح‌های اجرا شده از سوی این نهاد موفق بوده زیرا اهرم‌های نظارتی کمیته امداد متقاضی را به سمت اجرای واقعی طرح و کسب درآمد پیش می‌برد.

جعفری بیان کرد: کمیته امداد قبل، حین و بعد از اجرای طرح هم بر روند اجرا و اداره طرح‌ها نظارت می‌کند و هم مشاوره و حمایت لازم را از این طرح‌ها انجام می‌دهد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول