اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج:

مسئولان برای تحصیل و اشتغال جوانان تلاش بیشتری کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه خورموج گفت: مسئولان هر چند خدماتی انجام داده‌اند ولی باید برای زمینه‌سازی تحصیل و شغل جوانان بیشتر تلاش کنند.

مسئولان برای تحصیل و اشتغال جوانان تلاش بیشتری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح در آئین عبادی سیاسی و وحدت‌آفرین نماز جمعه این هفته شهر خورموج که با حضور پیروان ولایت در مصلای بزرگ امام خامنه‌ای این شهر اقامه شد با اشاره به هفتم تیر شهادت شهید مظلوم دکتر بهشتی و 72 تن از شهدای آن روز گفت: شهدای هفتم تیر همچون دیگر شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی با خونشان به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت ارزنده‌ای کردند.

امام جمعه خورموج ضمن تجلیل از شهدای دفاع مقدس به روز آزادسازی مهران اشاره کرد و افزود: آزادسازی مهران یادمان‌ترین، بزرگ‌ترین افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در تاریخ ماندگار شد.

وی به میلاد حصرت علی‌اکبر(ع) و روز تجلیل از جوانان اشاره کرد و یادآور شد: ما مفتخریم که امروز در برنامه‌های عبادی و سیاسی، جوانان بیشترین حضور را دارند و جوانان ما باید از فرصت طلایی جوانی استفاده کرده و با تمام توان در خدمت به خلق و عبادت خدا بکوشند.

مصلح ارزش عبادت و رعایت حلال و حرام و ترس از خدا در دوران جوانی را مهم ارزیابی کرد و گفت: مسئولان هر چند خدماتی انجام داده‌اند ولی باید برای زمینه‌سازی تحصیل و شغل جوانان بیشتر تلاش کنند.

وی افزود: جوانان باید علی‌اکبر(ع) را الگو و سرمشق خود قرار دهند و می‌توانند با عضویت در بسیج بهترین خدمت را در جامعه اسلامی انجام دهند.

امام جمعه خورموج به 12 تیر سالگرد سقوط هواپیمای ایرباس جمهوری اسلامی توسط ناو آمریکایی اشاره کرد و ضمن محکوم کردن این جنایت خاطر نشان کرد: آمریکای جنایتکار در طول تاریخ جنایات بزرگی را رقم زده که در نوع خود بی‌نظیر است.

مصلح افزود: یکی از جنایت مردان آمریکا سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران اسلامی بود که پرونده سیاه استکبار جهانی با عملکرد خود بر جای گذاشت.

وی گفت: استکبار جهانی به تمام معنا حامی تروریسم است و نمی‌توانند داعیه دفاع از حقوق بشر باشند.

مصلح به روز بزرگداشت علامه امینی اشاره کرد و گفت: علامه امینی خدمت بسیار بزرگی را به اسلام کردند.

وی به دهم تیر روز صنعت، معدن و تجارت و هفته قوه قضائیه اشاره کرد و در این زمینه نیز سخن گفت.

مصلح به نیمه شعبان اشاره و ضمن تبریک میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) گفت: ما مفتخریم که با تمام ویژگی‌ها امام زمان(عج) و منجی بشریت را معرفی می‌کنیم و ان‌شاءالله که از طرف و عنایت حضرتش بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول