اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رفسنجان:

افزایش تولید موجب اشتغالزایی می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه رفسنجان با تأکید بر حمایت همه جانبه از صنایع و کارخانجات گفت: افزایش تولید موجب اشتغالزایی می‌شود.

افزایش تولید موجب اشتغالزایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام علی رمضانی‌پور پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندار رفسنجان اظهار داشت: مسئولان به کار خود به عنوان امانت الهی نگاه کنند و به آن توجه خاص داشته باشند.

وی استفاده از شیوه‌های مدیریتی امام علی (ع) را لازمه کار مسئولان دانست و تصریح کرد: امیرالمومنین علی (ع) برای انتخاب و گزینش کارگزاران خود تقوا، صحت عمل و مدیریت را مدنظر داشتند و هر جا اشتباهی از سوی آنها می‌دیدند به سرعت رسیدگی می‌کردند.

رمضانی‌پور افزود: پست و مقام امانت الهی و نظارت بر عملکردها وظیفه مسئولان است و اینکه یک مسئول خود را خادم مردم بداند از امتیازات یک فرد مؤمن است.

وی امینی‌زاده فرماندار سابق رفسنجان را فردی زحمتکش و همیشه در صحنه‌ها معرفی کرد و ابراز داشت: خستگی ناپذیری افرادی که مسئولیت به عهده می‌گیرند و خود را هیچگاه از مردم و صحنه‌ها جدا نمی‌کنند، موجب می‌شود که خداوند مهر چنین افرادی را در دل مردم ایجاد و اطمینان و اعتماد مردم به چنین افرادی زیاد شود.

رمضانی‌پور انتقال آب شرب و کشاورزی به منطقه انار و رفسنجان برای رفع مشکلات مردم به ویژه کشاورزان را ضروری خواست و گفت: چنین کاری اقدام عاجلانه می‌پذیرد.

وی به اشتغالزایی و رفع بیکاری اشاره کرد و بیان داشت: مسئولان باید توجه ویژه‌ای برای بهره‌گیری از صنایع پایین دستی مس در رفسنجان داشته باشند.

رمضانی‌پور بر حمایت همه جانبه از صنایع و کارخانجات تأکید و گفت: با حمایت از صنعت دیگر شاهد بیکار شدن افراد پس از سال‌ها کار در یک کارخانه نخواهیم بود و با افزایش تولید اشتغال افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول