اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دلفان:

دولتمردان به ‌اشتغال و ازدواج جوانان توجه ویژه کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه دلفان گفت: دولتمردان باید مساله اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان را سرلوحه کار خود قرار دهند.

دولتمردان به ‌اشتغال و ازدواج جوانان توجه ویژه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دلفان، حجت‌الاسلام محمد‌تقی صرفی‌پور عصر امروز در جمع مدیران دلفان با اشاره به نابسامانی در قیمت مسکن در این شهرستان گفت: الان وام ازدواج کمیاب شده و پس از چندین ماه ثبت نام باز هم نوبت‌شان جهت اخذ وام نیامده، وضعیت مسکن از نظر رهن واجاره بالا رفته و با وجود اینکه در این شهرستان آمار جوانان تحصیل کرده زیاد است، اما متاسفانه وضعیت اشتغال آنان تاکنون حل نشده است و باید مسئولان امر به مشکلات این عزیزان رسیدگی کنند.

‌صرفی‌پوربا گرامیداشت 11 تیر ولادت باسعادت حضرت على اکبر(ع) و روز جوان گفت: دولتمردان باید مسئله اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان در سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه باید دولت نگاه ویژه‌ای به جوانان داشته باشد، اظهار داشت: جوانان ایران اسلامی بهترین جوانان دنیا هستندزیرا درحالی که در کشورهای دیگر جوانان را به فساد کشانده‌اند، اما در کشورمان اکثریت جوانان، پاک ومومن وسالم وتوقع دارند، مسئولان محترم به فکر آنها باشند واشتغال وازدواج ومسکن آنها را درنظر بگیرند.

امام جمعه شهرستان دلفان در ادامه به فرا رسیدن خجسته میلاد حضرت مهدى موعود (عج) و روز جهانى مستضعفان اشاره کرد و افزود: اعتقاد به مهدویت سدی بزرگ در مقابل مستکبرین است، لذا آنها به دنبال تحریف این اعتقاد هستند، باید خیلی هوشیار باشیم.

وی از مسئولان دلفان خواست جشن نیمه شعبان را باشکوه برگزار کنند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول