اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زابل:

اشتغال دغدغه اصلی همه دلسوزان نظام است

خبرگزاری فارس: فرماندار زابل گفت: اشغالزایی برای جوانان جامعه یکی از دغدغه‌های مهم مسئولان نظام جمهوری اسلامی است.

اشتغال دغدغه اصلی همه دلسوزان نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حسین کیخا ظهر امروز در کمیته اشتغال این شهرستان اظهار داشت: برای ایجاد اشتغال باید فرهنگ‌سازی شود تا جوانان تحصیل کرده بیکار از فرصت‌های سرمایه‌گذاری و از تسهیلات کم‌سود دولت در بخش‌های مختلف استفاده کنند.

وی گفت: به طرح‌های اشتغال‌زایی در بخش کشاورزی در خود شهرستان تا مبلغ 30 میلیون تومان وام تخصیص داده می‌شود و به طرح‌های بزرگ در صورت توجیه اقتصادی به هر میزان مورد نیاز اعتبار اختصاص داده خواهد شد.

فرماندار زابل افزود: مشاغل خانگی نیز یکی از محورهای مهم اشتغال است که با آن می‌توان جلوی مهاجرت روستایی به شهر را گرفت و زمینه اشتغال اعضاء خانواده‌ها را فراهم کرد که دراین زمینه توجه به صنایع دستی و مشاغل خانگی در اولویت قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه بنگاه‌های زودبازده و اقتصادی به حال خودشان رها نشوند، گفت: تولد 665 طرح کسب خرد با اعتبار 4 میلیارد و 450 میلیون تومان در منطقه راه‌اندازی شده است.

کیخا یادآور شد: برای تعداد 44 هزار و 652 نفر دراستان و 4 هزار و 810 نفر در شهرستان در سال‌جاری برای ایجاد اشتغال برنامه‌ریزی شده که باید تلاش شود تا بیشتر از سهمیه در نظر گرفته شده ایجاد اشتغال در منطقه داشته باشیم.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول