اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کشتی‌گیر استکبارستیز مازندرانی:

اعتقاداتم بیشتر از ده‌ها مدال المپیک ارزش دارد

خبرگزاری فارس: فرنگی‌کار وزن 55 کیلوگرم تیم ملی گفت: اعتقادات، ارزش‌های دینی و کشورم بیشتر از ده‌ها مدال المپیک ارزش دارد.

اعتقاداتم بیشتر از ده‌ها مدال المپیک ارزش دارد
محسن حاجی‌پور که در مسابقات جهانی کشتی ترکیه حاضر به مقابله با حریفی از اسرائیل نشد در حاشیه مراسم استقبالش به مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان آمل بیان داشت: از مردم ولایتمدار آمل که همیشه همراه و حامی ورزشکاران هستند صمیمانه قدردانی می‌کنم.
وی با اشاره به سطح بالای مسابقات جهانی و انتخابی المپیک در ترکیه تصریح کرد: در این دوره از رقابت‌ها من و قاسم رضایی با قرعه رژیم اشغالگر قدس روبه‌رو شدیم که به خاطر حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران مقابل حریف صهیونیستی خود حاضر نشدیم.
حاجی‌پور با اعلام اهداف گسترده این حرکت بزرگ گفت: امیدواریم این کار کوچک در برابر کارهای بزرگی که شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس انجام دادند مقبول باشد.
وی که در کارنامه ورزشی خود قهرمانی مسابقات دانشجویان دنیا و چندین قهرمانی آسیایی و بین‌المللی را دارد، تصریح کرد: کسب سهمیه المپیک برای هر ورزشکاری مهم است و هر ورزشکاری می‌کوشد تا یک مدال المپیک را کسب کند، ولی اعتقادات، ارزش‌های دینی و کشورم بیشتر از ده‌ها مدال المپیک ارزش دارد.
حاجی‌پور با تاکید اینکه حاضر نیستیم به هیچ وجه اعتقادات خود را با هر چیز دیگری عوض کنیم، ابراز داشت: برای این دوره از مسابقات تمرینات شبانه‌روزی داشتیم، ولی گاهی باید برای حمایت از مظلومان جهان دل آنها را نیز به دست آورد.
کشتی‌گیر استکبارستیز مازندرانی با اشاره به مسابقات گزینشی المپیک متذکر شد: در آینده مسابقات گزینشی المپیک را در پیش داریم که امیدوارم برای کشورمان کسب سهمیه کنم و همچنین در برنامه‌های خود تمرینات منسجم را در دستور کار دارم تا در نخستین رقابت‌های خود در سال 91 در کشور قزاقستان بتوانم به جدیت مبارزه کرده و سهمیه المپیک را کسب کنم.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول