اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سرپرست هیئت وزنه‌برداری استان کرمانشاه:

مدال طلای کیانوش رستمی قابل پیش‌بینی بود/ کسب مدال در المپیک دور از انتظار نیست

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت وزنه‌برداری استان کرمانشاه گفت: مدال طلای کیانوش رستمی قابل پیش‌بینی بود و کسب مدال المپیک توسط او دور از انتظار نیست.

مدال طلای کیانوش رستمی قابل پیش‌بینی بود/ کسب مدال در المپیک دور از انتظار نیست
محمد خزایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به  رکورد‌های کیانوش رستمی اظهار داشت: اطمینان قلبی داشتیم که این وزنه‌بردار کرمانشاهی در مسابقات جهانی روی سکو خواهد رفت.
وی افزود: کیانوش رستمی از 13 سالگی تمرینات خود را زیر نظر علی‌اکبر شیرزادی و پرویز نیک‌روش آغاز کرد و از همان موقع با جدیت و علاقمندی که از خود نشان می‌داد ثابت کرد که در آینده خوش خواهد درخشید بنابراین با قاطیعت می‌توان گفت کسب مدال طلای وزنه‌برداری المپیک در انتظار اوست.
خزایی در مورد کسب نتیجه تیمی در این دوره از رقابت‌ها گفت: اگر وزنه‌برداران وزنه‌هایی را که سرمربی انتخاب می‌کند روی سر ببرند، حتما سکوی دوم و سوم را در مسابقات جهانی خواهیم داشت و این افتخار بزرگی برای تیم وزنه‌برداری جمهوری اسلامی ایران است؛ چرا که سال‌هاست در انتظار کسب این مقام هستیم و امیدواریم دلاوران وزنه‌بردار تیم ملی، این هدف را محقق کنند.
سرپرست هیئت وزنه‌برداری استان کرمانشاه، حضور باقری به عنوان سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در فدراسیون را افتخار بزرگی برای کرمانشاه دانست و خاطرنشان کرد: باقری دارای تفکری بلند است و از همه مهم‌تر تجربه بالای اوست،  چون خود او قهرمان جهان بوده و از شاخص‌ترین شاگردان ایوانف، سرمربی سابق تیم ملی وزنه‌برداری است.
خزایی در پایان توجه بیشتر فدراسیون‌های ورزشی به شهرستان‌ها را خواستار شد و تصریح کرد: فدراسیون‌ها باید به ورزش شهرستان‌ها، بهای بیشتری بدهند تا ورزش استان‌ها و به دنبال آن ورزش کشور شکوفا شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول