اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تیرانداز المپیکی قزوین:

چشم‌داشتی به مال دنیا ندارم / برای کسب مدال المپیک تلاش می‌کنم

خبرگزاری فارس: تیرانداز المپیکی قزوین گفت: تمام تلاشم را برای کسب مدال در المپیک انجام می‌دهم و به امید مدال تهران را به مقصد لندن ترک می‌کنم.

چشم‌داشتی به مال دنیا ندارم / برای کسب مدال المپیک تلاش می‌کنم

ابراهیم برخورداری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: اردوهای آمادگی خوبی را در ایران سپری کرده‌ایم و تمام تلاشم را می‌کنم تا در المپیک لندن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را در دنیا برافراشته کنم.

این تیرانداز قزوینی ادامه داد: امیدوارم رکوردهایم را در بازی‌های المپیک تکرار کنم و با توجه به اینکه با رقیبانم از نظر امتیاز اختلاف زیادی ندارم، نتیجه قابل قبولی را در المپیک لندن کسب کنم.

چشم‌داشتی به مال دنیا ندارم

تیرانداز المپیکی کشور پیرامون مشکلات شغلی خود تصریح کرد: در حال حاضر از لحاظ شغلی قراردادی هستم و دغدغه من برای ادامه ورزش قهرمانی نداشتن ثبات شغلی است و چشم‌داشتی نیز به مال دنیا ندارم.

برخورداری اضافه کرد: البته از زمانی که المپیکی شده‌ام نگاه مسئولان تغییر کرده است و برای حضور در اردوها و رقابت‌های برون‌مرزی مأموریت ورزشی می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه رشته تیراندازی رشته سختی است، بیان کرد: رقابت در تیراندازی میلی‌متری است و این مهم حساسیت این رشته را بیشتر از رشته‌های دیگر به عرصه ظهور می‌گذارد و زحمات زیادی را تیراندازان برای بالا آوردن رکورد‌هایشان متحمل می‌شوند.

این تیرانداز قزوینی با بیان اینکه اتحادیه اروپا فروش تجهیزات و مهمات رشته تیراندازی را به ایران تحریم کرده است، عنوان کرد: با توجه به اینکه رشته تیراندازی به مهمات و اسلحه نیاز دارد و اتحادیه اروپا ایران را تحریم کرده است، از این بابت کمی در مضیقه قرار داریم.

برخورداری با بیان اینکه یکم تیرماه برای برپایی آخرین اردو ایران را به هامبورگ آلمان می‌رویم، اعلام کرد: در طول اردوهای آلمان، در رقابت‌های تیراندازی فرانسه شرکت می‌کنیم تا خود را محک بزنیم و سپس برای ادامه اردوها به آلمان باز می‌گردیم.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول