اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ورزشکار تیرانداز چهارمحال و بختیاری:

به کسب مدال سهمیه المپیک لندن امیدوار شدم

خبرگزاری فارس: ورزشکار تیرانداز چهارمحال و بختیاری گفت: با کسب مدال طلای مسابقات آسیایی سلاح بادی در کویت به کسب سهمیه المپیک لندن امیدوار شدم.

به کسب مدال سهمیه المپیک لندن امیدوار شدم
امین حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: مسابقات آسیایی سلاح بادی به میزبانی کشور کویت در حال برگزاری است که در این مسابقات تیم ملی کشور موفق شد با کسب یک هزار و 758 امتیاز عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را بدست آورد. در این مسابقات موفق شدم با کسب 581 امتیاز مقام نخست رقابت‌های سلاح بادی کویت را کسب کنم.
حیدری با بیان اینکه کشور هند اصلی‌ترین رقیب تیم ما در این مسابقات بود، گفت: کشور هند نتوانست در این مسابقات بر بازیکنان کشور ما غلبه کند که در نتیجه آن مقام دوم این رقابت‌ها را بدست آورد.
این تیرانداز چهارمحال و بختیاری کسب آمادگی لازم برای حضور قدرتمند در مسابقات قطر را از مهم‌ترین دلایل حضورش در این مسابقات اعلام کرد و گفت: مسابقات قهرمانی آسیا در تمامی ماده‌های تیراندازی دی‌ماه جاری در کشور قطر برگزار می‎شود که کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات به‌معنی کسب سهمیه المپیک لندن خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: برهمین اساس این مسابقات از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است که امیدوارم بتوانم در این مسابقات به خوبی ظاهر شده و سهمیه المپیک را کسب کنم.
حیدری با اشاره به قوانین مسابقات تیـــرانـدازی، گفت: مسابقات براسـاس قـوانـیـن و مقــررات فــدراسـیـون جهانی تــیر اندازی (I. S. S. F) و کمیته بین المللی تیـــراندازی معلولین (I. S. C. D ) بر گزار می‏شود، تعداد نفرات شرکت کننده نامحدود است و تمامی تـیــرانــدازان مجاز به اسـتفـاده از ســـلاح و تجهـیـزات شـخصی اعـم از جلـیـقـه، بند، مقر، صنـدلـی تیر‌اندازی و ساچمه هستند.
وی با بیان اینکه تمامی تیــراندازان باید حداقل ۳۰ دقیقه قبل از شروع مسابقــه در سالـن حـضــور یــابنــد، گفت: تـیــراندازان که بعد از شروع مسابقه در خط آتش حاضر شوند از زمان باقی مانده خود استـفاده خواهند کرد.
حیدری ادامه داد: هر ورزشــکار حـداکثر مجاز به شرکت در دو ماده از اسـلحه بادی است، که برهمین اساس ورزشــکاران زیر ۲۳ سال در هر ماده ورزشی رتبه‎بندی شده و مدال دریافت خواهند کرد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول