اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون تکواندو:

امیدوارم طلسم بی‌مدالی اصفهان در المپیک شکسته شود

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون تکواندو گفت: امیدوارم در المپیک لندن طلسم مدال نگرفتن ورزشکاران اصفهانی شکسته شده و مدال المپیکی به کلکسیون افتخارات ورزش اصفهان افزوده شود.

امیدوارم طلسم بی‌مدالی اصفهان در المپیک شکسته شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید محمد پولادگر پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم روز بزرگداشت تکواندو اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در المپیک قبلی یکی از دو نماینده تکواندوکار ایران با وجود اینکه سهمیه را ورزشکار دیگری گرفته بود، اصفهانی بود اما نتوانست در حد انتظار نتیجه بگیرد.
وی ادامه داد: ورزش اصفهان با قدرت و افتخاری که دارد، توانایی کسب مدال المپیکی که مهم‌ترین و معتبرترین مدال ورزشی است را دارد.
رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به برنامه هیئت تکواندو استان برای برگزاری آیین بزرگداشت استاد یدالله رضوانی بیان داشت: به دلیل ارادتی که به استاد رضوانی داشتم، با وجود کسالت در این مراسم حاضر شدم.
پولادگر افزود: هیئت تکواندو استان اصفهان حرکت شایسته‌ای را انجام داد و یک قدم رو به جلو گذاشت، زیرا در ورزش مرسوم است که از ورزشکارانی که فوت شده‌اند، تجلیل شود اما هیئت تکواندو استان اصفهان از استاد رضوانی که همچنان به فعالیت مثمرثمر در رشته تکواندو مشغول است، تجلیل کرد که اقدام بسیار شایسته‌ای است.
وی با اشاره به خصوصیات اخلاقی استاد رضوانی تصریح کرد: وی علاوه بر اینکه در زمره پیشکسوتان ارزشمند رشته تکواندو است، این خصوصیت مهم را دارد بدون توجه به جایگاه و رتبه، به تکواندو خدمت کرده که این امر نشان از روحیه فداکاری استاد رضوانی دارد.
رئیس اصفهانی فدراسیون تکواندو در پایان با درخواست دعا از جامعه ورزش برای موفقیت رشته تکواندو در مسابقات المپیک لندن، تصریح کرد: برگزاری چنین مراسم‌هایی موجب می‌شود که سایر پیشکسوتان با انگیزه بیشتری خدمت کنند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول