اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دغدغه‌های ملی‌پوش البرزی کشتی؛

آذرشکیب: بیکارم، اما برای مدال در المپیک می‌جنگنم

خبرگزاری فارس: نماینده استان البرز در وزن 120 کیلو گرم تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: می‌خواهم با کسب سهمیه المپیک و حضور پر قدرت در این رقابت‌ها توانایی‌هایم را به اثبات برسانم.

آذرشکیب: بیکارم، اما برای مدال در المپیک می‌جنگنم
محمدرضا آذر شکیب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: من در طول دوران حضورم در عرصه کشتی عناوین بسیاری را در رده‌های سنی تیم ملی به دست آورده‌ام، اما فرصت و مجال لازم برای پوشیدن دو بنده تیم ملی بزرگسالان را در رقابت‌های مهم جهانی و المپیک  پیدا نکردم.
وی افزود: اکنون زمان آن فرا رسیده تا با حضور در المپیک لندن و کسب مدال توانایی‌هایم را ثابت کنم.
این ورزشکار جوان با بیان اینکه از انگیزه زیادی برای حضور در المپیک برخوردار است، تصریح کرد: خیلی‌ها تصور می‌کنند من انگیزه‌‌ام را از دست داده‌ام و دیگر از شور و شوق لازم برای حضور در میادین کشتی برخوردار نیستم.
آذرشکیب ادامه داد: این در حالی است که برخلاف تصور این عده و با وجود نا‌مهربانی‌هایی که در حقم شده است،‌ با انگیزه زیادی تمرین می‌کنم تا بدانند آذرشکیب به دنبال کسب افتخار برای کشورش بوده و همه توانش را می‌گذارد تا پرچم ایران اسلامی را در میادین حساس و مهم جهانی به اهتزاز درآورد.
 
به خاطر ایران از تحصیل عقب افتادم
 
وی با گلایه از عدم توجه کافی مسئولان به ورزشکاران جوان، این مسئله را عامل اصلی بی‌انگیزگی در ورزش توصیف کرد و گفت: من از دوران نوجوانی همواره در اردوهای تیم ملی حاضر بوده‌ام و به دلیل فشار تمرینات نتوانسته‌ام در زمینه تحصیلی و کاری شرایط مناسبی داشته و امروز از این حیث دچار مشکلات فراوانی هستم.
آذرشکیب خاطرنشان کرد: بیکاری و نبود منبع درآمد مشخص معضلات بسیاری را برای ما ایجاد کرده است، این در حالی است که مسئولان شهر و استان و ورزش کشور باید تسهیلات ویژه‌ای برای قهرمانان فراهم کنند تا آنها در این زمینه با بحران روبه‌رو نشوند.
آذرشکیب تصریح کرد: در حال حاضر اوضاع کمی بهتر شده، ولی باید کار بیشتری صورت گیرد و نگاه جدی‌تری به نیازهای ورزشکاران ملی شود.
 
بیکارم و به دنبال کار هستم
 
دارنده دو مدال کشتی جوانان جهان در بخش پایانی صحبت‌های خود اظهار داشت: بیش از دو سال است پیگیر بحث اشتغال خود در کرج هستم و دیدارهای زیادی با مسئولان شهری و استانی داشته‌ام اما با وجود قول‌های فراوانی که داده شده هنوز بیکار هستم.
وی تصریح کرد: من همچنان در این خصوص دچار مشکل هستم و در خلال برگزاری مجمع انتخابات هیئت کشتی استان البرز نیز این مشکل را به سرپرست فدراسیون کشتی و مدیر کل ورزش استان انتقال دادم و از آنها خواستم در این شرایط حساس و در آستانه المپیک دغدغه‌های من و بسیاری دیگر از ورزشکاران را برطرف کنند.
آذرشکیب در پایان اظهار امیدواری کرد تا با رفع مشکلات شخصی و خانوادگی که دارد، با روحیه بهتر خود را آماده حضور در المپیک لندن سازد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول