اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انوشیروانی؛

برای کسب مدال المپیک شبانه‌روزی تلاش می‌کنم

خبرگزاری فارس: نایب قهرمان وزنه‌برداری جهان گفت: برای کسب مدال المپیک شبانه‌روزی تلاش می‌کنم و از هیچ کوششی در این مسیر دریغ نمی‌کنم.

برای کسب مدال المپیک شبانه‌روزی تلاش می‌کنم
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سجاد انوشیروانی عصر امروز در مراسم تجلیل از این نایب قهرمان جهان در اردبیل اظهار داشت: هر چند در مسابقات جهانی فرانسه به همراه دیگر فولادمردان ایرانی شایستگی‌های خود را نشان دادم اما به دلیل ناراحتی از ناحیه آرنج نتوانستم رضایت‌بخش در صحنه حاضر باشم اما سعی می‌کنم با تلاش شبانه‌روزی در هشت ماه آینده خود را برای کسب مدال المپیک آماده‌تر کنم.
وی با اعلام این‌که در بالا بردن وزنه بازی‌های جهانی به دلیل از دست دادن تمرکز در دو حرکت پایانی نتوانستم عملکرد مناسبی را از خود نشان دهم از هموطنان و همشهریان خود خواست برای کسب مدال طلای المپیک او و دیگر ورزشکاران کشورمان را دعا کنند.
انوشیروانی صحنه المپیک را صحنه ارزشمند و اوج افتخارآفرینی با حضور ورزشکاران توصیف کرد و افزود: آرزو دارم با کسب مدال المپیک ماندگار شوم و دل مردم ایران را شاد کنم.
به گزارش فارس، نایب قهرمان وزنه‌برداری جهان خاطر نشان کرد: مسابقات جهانی قبل از المپیک مسابقات سخت و سنگینی است که ما این امتحان را در پاریس پس دادیم و با تمام توان بعد از چند هفته تمرینات خود را از سر می‌گیریم و تلاش می‌کنم بعد از بهبودی از صدمه‌دیدگی آرنج بتوانم در یک نقطه اوج و ارزشمند بهترین و شایسته‌ترین افتخارات را در المپیک به دست آورم.
 
*مدال المپیک چندین برابر جهانی ارزش و اعتبار دارد
دیگر قهرمان رشته وزنه‌برداری از خطه اردبیل در این مراسم گفت: یقین دارم که قهرمانی در المپیک و کسب مدال‌های رنگین چندین برابر از مسابقات جهانی ارزشمندتر و با اهمیت‌تر است.
سعید محمدپور افزود: هر چند در مرحله اعزام به مسابقات جهانی قول مدال نداده بودم اما سعی خود را انجام دادم تا مدالی برای کشورمان کسب کنم اما در فرصت باقی‌مانده به المپیک سعی خود را به کار می‌گیرم تا افتخاری بزرگ‌تر و شایسته‌تر را خلق کنم.
وی تصریح کرد: مربیان ما با دادن یک ذهنیت روشن در مقابله با حریفان به گونه‌ای ما را آماده مسابقات کردند که با اعتماد به نفس کامل و بدون ترس و واهمه از قهرمانان با سابقه در میدان جهانی حاضر شدیم و قول می‌دهیم شایسته‌تر از افتخارآفرینی جهانی در المپیک حضوری ارزشمند داشته باشیم.
محمدپور با قدردانی از عنایت رئیس جمهور در پذیرش ورزشکاران مدال‌آور وزنه‌برداری برای اولین بار در جلسه هیئت دولت و اهدای یک خودرو به پاس قهرمانی‌ها و پهلوانی‌های وزنه‌برداران خاطر نشان کرد: شایسته است از مربیان خود اولادوطن، ایوب بهداد، جوادی و مهدی‌زاده و... که ما را در رسیدن به این نقطه یاری و مساعدت کردند، تشکر کنیم و از مسئولان استانی نیز در استقبال شایسته از مدال‌آوران قدردانی و تشکر کنیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول