اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان:

جنگ اقتصادی امروز جایگزین جنگ نظامی شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: امروز جنگ اقتصادی جای جنگ نظامی را گرفته است.

جنگ اقتصادی امروز جایگزین جنگ نظامی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عبدالمجید بامری صبح امروز در دومین جلسه شورای اندیشه و هم‏‌فکری کارگران استان سمنان که در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: بسیج باید در همه اعمال و کارها الگو و سرمشق باشد، چراکه نتیجه آن کاهش هزینه تولید و افزایش کیفیت کالای داخلی و در نتیجه حذف محصولات خارجی است.

وی خاطرنشان کرد: عوامل مؤثری از قبیل تولید و تلاش در کارخانه، اسلامی‌سازی محیط کار، مسئولیت‌پذیری در محیط کار، تقویت و توسعه کارآفرینی و تولید با بهره‌گیری از تفکر بسیجی در تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری نقش دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان بر ضرورت ایجاد کارگروه آموزشی تأکید کرد و گفت: پیشنهاد می‎شود جلسات بعدی شورای اندیشه بسیج کارگری در یکی از کارخانه‌ها یا در ادارات شهرستان برگزار شود تا مشکلات و موانع از نزدیک لمس و برای رفع آن راهکار مناسب ارائه شود.

همچنین مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: طبق ابلاغیه جدید بسیج مستضعفین، هر واحد صنعتی که حداقل 170 کارگر داشته باشد، می‌تواند پایگاه افتتاح کند.

عبدالحسین غریبی افزود: شورای عالی بسیج کارگری به دلیل نقش حساسی که تولید در حال حاضر و شرایط کنونی دارد تحت‌نظر خاص مسئولان است.

وی اظهار داشت: مجموعه افرادی که عضو شورای اندیشه و هم‌فکری هستند کسانی هستند که همگی خود صاحب نظر، خوش‌فکر و اندیش‎ورز جامعه کارگری هستند و می‌توانند با استفاده از همه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این شورا در جهت تحقق اهداف موردنظر ایده‌هایی ارزشمند ارائه دهند که تحول ایجاد کند.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: امسال تهدیدات اقتصادی بیشتر شده و باید کاری کنیم که کارگران و کارفرمایان از مشکلاتی که دامن‌گیر تولید است رهایی یابند لذا نظرات و مصوبات این شورا در سطح استان جمع‌آوری شده و به مسئولین ارائه می‌شود.

غریبی در خصوص نحوه اجرایی شدن اساسنامه شورای هم‎فکری بسیج کارگری گفت: باید کارگروه‌هایی تشکیل شوند که در خصوص مسائل مختلف و با حضور کارشناسان در هر زمینه بتوانند به نتیجه مطلوب برسند.

این جلسه به ریاست عبدالحمید بامری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان و دبیری عبدالحسین غریبی مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان برگزار شد.

نائب رئیس شورای اندیشه و هم‏‌فکری کارگران استان سمنان ماشاءالله محقق، رئیس کانون بازنشستگان و خانه کارگر استان نیز است.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول