اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

نگاه فردی از دلایل آسب‌پذیری اقتصادی است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: یکی از دلایلی که در بخش‌های مختلف اقتصادی سبب آسیب‌پذیری می‌شود، نگاه فردی است.

نگاه فردی از دلایل آسب‌پذیری اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستانو‌بلوچستان، کاوه اشتهاردی در بازدید از خطوط مختلف تولید شرکت مینو شرق زاهدان در نشستی با مدیران شرکت اظهار داشت: هر قدمی که در تولید کشور برداشته شود، باعث به حرکت در آمدن چرخ اقتصاد کشور است.

وی افزود: یکی از دلایلی که ما در بخش‌های مختلف اقتصادی متاسفانه آسیب‌پذیر هستیم، وجود نگاه‌های فردی است لذا اگر زمینه‌هایی ایجاد شود که این نگاه یکی شود و همه نگاه‌ها در زمینه پیشرفت جامعه چه در بخش تولید و صنعت و کشاورزی و چه در بخش فرهنگی و اجتماعی که مورد نیاز جامعه است باشد قطعاً در تولید و بهره‌وری حرف اول را خواهیم زد.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: ما در بخش صادرات و واردات مواد اولیه دچار مشکل هستیم که باید تدابیر بیشتری داشته باشیم تا دغدغه‌های تولیدکنندگان را کاهش دهیم.

مدیرعامل مینو شرق زاهدان نیز در این نشست گفت: این شرکت از بدو تاسیس با فراز و نشیب‌های زیادی از قبیل بدهی انباشته بانکی، فقدان سرمایه در گردش، پرداختی‌های معوق به عرضه‌کنندگان مواد اولیه و حقوق کارگران مواجه بود که تا آستانه ورشکستگی پیش رفته است.

اکبر لطفیان افزود: اما از سال 88 با تغییر مدیریت و پشتیبانی شرکت مینو و مسئولان استان دوباره سر پا شده و هم اکنون 270 نفر کارگر در سه شیفت کاری مشغول به کار هستند و این شرکت در سال گذشته 14 میلیارد تومان فروش داشته که بخشی از آن از طریق صادرات به کشورهای همسایه بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از اینکه در استان شرکت مینو توانسته ایجاد اشتغال کند و در حفظ اشتغال پایدار کوشا باشد، قدردانی کرد.

انتهای پیام/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول