اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران:

تولید یارانه‌ای به پایان رسید/ بنگاه‌های اقتصادی مازندران بهره‌ور نیستند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به اینکه تولید یارانه‌ای به پایان رسید، گفت: بنگاه‌های اقتصادی استان بهره‌ور نیستند.

تولید یارانه‌ای به پایان رسید/ بنگاه‌های اقتصادی مازندران بهره‌ور نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از  روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران،‌ مرتضی هاشم‌پور با اشاره به اینکه در هفته صنعت و معدن از تولیدکنندگان برتر مازندران تجلیل می‌شود، اظهار داشت: این هفته فرصت مغتنمی بوده که تولیدکنندگان به عنوان موتور محرکه اقتصاد کشور، به خوبی دیده شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به اینکه رهبری با نامگذاری سال‌های اخیر همواره بر ثبات تولید و اقتصاد پایدار تاکید داشتند، تصریح کرد: کارآفرینان با همت بلند خویش، می‌توانند در راستای تحقق منویات رهبری اثرگذار باشند.

هاشم‌پور با بیان اینکه صنوف و صاحبان تولید سربازان ارزشمند نظام هستند، یادآور شد: باید زمینه رفاه عمومی، اشتغال و امنیت سرمایه‌گذاری را برای تولیدکنندگان فراهم کرد.

وی با اعلام اینکه هدفمندی یارانه‌ها برای ساماندهی اقتصاد کشور قابلیت اجرایی پیدا کرده، افزود: دوران تولید یارانه‌ای به پایان رسیده و تولیدکنندگان باید در فضای رقابتی ماندگاری و پایداری خود را تثبیت تا در چرخه اقتصادی کشور تثبیت می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه بنگاه‌های اقتصادی استان بهره‌ور نیستند و از توجیه اقتصادی، فنی و مالی خارج شدند، ابراز داشت: در صورتی که این افراد نتوانند در محیط اقتصادی خود بهره‌وری را تقویت کنند شکست می‌خورند.

هاشم‌پور با بیان اینکه مصرف انرژِی در بنگاه‌های اقتصادی منطقی نیست، ادامه داد: باید مهندسی بر موقعیت تاسیسات خود میزان مصرف انرژی را متناسب با نیاز بنگاه‌ها تعریف کرد.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های دولتی باید سعی کنند موانع پیش روی سرمایه‌گذاری را بردارند و تلاش کنند در دنیای امروز که جنگ مشوق‌ها بوده برای تولیدکنندگان مشوق صادر کنند.

این مسئول با اعلام اینکه بانوان باید از امکانات داخلی برای مصارف خود بهره‌مند شوند، ابراز داشت: باید مصرف کالای داخلی به عنوان افتخار تلقی شود.

وی عنوان کرد: در مواجهه با سرمایه‌گذار باید شرایطی فراهم کرد تا تولیدکننده انگیزه بیشتری را برای تولید استفاده کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران نیز از عرضه گوشت از قرار هر کیلو 5 هزار و 550 تومان در سطح استان خبر داد.

هاشم‌پور متذکر شد: با این اقدام امیدواریم در آستانه ماه مبارک رمضان نسبت به تنظیم بازار و عرضه گوشت مرغ صورت دهیم.

این مسئول از انعقاد تفاهمنامه این مجموعه با کشتارگاه‌ها و اتحادیه‌های مرغ برای عرضه مرغ به قیمت مناسب خبر داد و اذعان داشت: برای این منظور یارانه‌ای در اختیار کشتارگاه‌ها و تولیدکنندگان قرار می‌گیرد.

انتهای‌ پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول