اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بیرجند:

تیم اقتصادی دولت به خاطر تورم باید از مردم عذرخواهی کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت بیرجند به گرانی و تورم در کشور اشاره کرد و گفت: تیم اقتصادی دولت به خاطر تورم باید از مردم عذرخواهی کند.

تیم اقتصادی دولت به خاطر تورم باید از مردم عذرخواهی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌محمدباقر عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه به فرمان رهبری مبنی بر اتحاد و وحدت قوای سه‌گانه اشاره کرد و اظهار داشت: نباید میان قوای سه گانه لجبازی باشد بلکه باید اتحاد در همه شرایط به ویژه در برخورد با مفاسد اقتصادی وجود داشته باشند.

وی با بیان اینکه قوه قضائیه باید نسبت به برخورد با مفاسد اقتصادی به صورت جدی عمل کند، گفت: قوه قضائیه باید مجازات شدیدتری نسبت به مفاسد اقتصادی در نظر بگیرد.

*درد مردم فراکسیون سیاسی نیست بلکه تورم در کشور است

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه درد مردم فراکسیون سیاسی نیست بلکه تورم در کشور است، افزود: گرانی و تورم در کشور امان مردم را بریده است و باید مسئولان و دولت فکری به حال مردم بکنند.

عبادی قانون هدفمند کردن یارانه ها را بسیار با ارزش دانست و گفت: اما کسی در اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها مشکلی نداشته و ندارند ولی نحوه و شیب اجرایی آن که اقتصاددانان زیادی نقد کردند دارای مشکل است.

وی با بیان اینکه دولت نباید نگاه بدبینانه به برخی از نقدها داشته باشد، افزود: نباید نقدی که از طرف برخی از دلسوزان انقلاب و نظام می شود نگاه بدبینانه داشت و باید نسبت به مسائل درست عمل کرد.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه بسیاری از این تورم‌ها و مشکلات در ایران نشان از دست داشتن استعمارگران است، گفت: باید مسئولان نسبت به برخی از مسائل و برنامه‌ها توجه ویژه داشته باشند.

عبادی تصریح کرد: تیم اقتصادی دولت به خاطر این تورم‌ها و مشکلات باید از مردم عذرخواهی کند و در مسائل و برنامه‌های خود تجدید نظر داشته باشد.

وی سالروز سرنگونی هواپیمای ایرباس ایران توسط آمریکا، شهادت آیت الله صدوقی و روز قلم را از مناسبت‌های این هفته دانست و گفت: دنیای امروز به خاطر قلم و رسانه‌های صهیونیستی پر از مفاسد و مشکلات شده است که باید به این امر مهم توجه داشت.

امام جمعه موقت بیرجند روز صنعت و معدن را یکی دیگر از مناسبت‌های این هفته دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه خراسان جنوبی استان دارای صنایع زیاد است ولی مسئولان توجه ویژه ای به این صنایع ندارند.

عبادی با بیان اینکه باید از سرمایه‌گذاران استقبال شود، گفت: ستاد تسهیل سرمایه‌گذاری استان باید به دنبال سرمایه‌گذار برود و در جذب سرمایه گذار درست عمل کند.

وی به 15 شعبان ولادت امام زمان(عج) اشاره کرد و افزود: انتظار فرج داشتن بسیار ثواب دارد و با فضیلت‌ترین فضایل است که باید بسیار توجه داشت.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه استعمارگران و دشمنان گرایش های انحرافی در دنیای اسلام و به ویژه در میان شیعیان به وجود آورده اند و منتظر ظهور را فقط منحصر به دعا کردن و در خانه نشستن عنوان کرده اند که این تفکر غلط استعمارگران است.

*امام زمان(عج) آیینه صفات خداوند است

عبادی با اشاره به اینکه امام زمان(عج) آیینه صفات خداوند است، گفت: آن کسی که انتظار فرج حضرت مهدی(عج) را دارد نشان از عشق به خوبی داشتن آن فرد است.

وی با بیان اینکه از زمینه سازان ظهور را در روایات مردم شرق یعنی ایرانیان می دانند، افزود: انتظار فرج مانند شهادت در رکاب حضرت محمد(ص) است و باید توجه ویژه‌ای داشت.

انتهای پیام/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول