اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سمنان و مهدیشهر در مجلس:

ایران در جنگ نابرابر اقتصادی است/ صنایع؛ سربازان این جنگ

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در یک جنگ نابرابر اقتصادی قرار دارد و بی‏‌تردید صنایع، سربازان این جنگ هستند.

ایران در جنگ نابرابر اقتصادی است/ صنایع؛ سربازان این جنگ

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‏رضا خسروی صبح امروز در گردهمایی تولیدکنندگان استان سمنان، با بیان اینکه بازدیدهای مکرر و مستمری از واحدهای صنعتی، معدنی و اشتغال‏زای استان سمنان انجام خواهد شد، اظهار داشت: بدون شک مشکلاتی در زمینه اقتصادی در کشور وجود دارد، مگر اینکه انسان چشمان خود را بر روی مسائل ببندد.

خسروی گفت: یکی از اولویت‏‌ها در استان سمنان، تکمیل واحدهای صنعتی و معدنی دارای بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی است و عقیده داریم که همه کارهای انجام شده و تسهیلاتی که در این زمینه بلاتکلیف مانده، سرمایه‏‌های ملی بوده و نباید اینک که کار به این مرحله رسیده است، فعالیت‏‌ها نیمه‏‌کاره رها شود.

وی همچنین تثبیت روند اشتغال و توسعه واحدهای موجود را بسیار مهم‏‌تر از توجه به اقدامات جدید دانست و گفت: سرمایه‏‌گذاری‏‌های جدید در اولویت دوم قرار دارد و بی‏‌شک وظیفه نخست، پایدار کردن اشتغال موجود در استان سمنان است.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی همچنین با درخواست مدیران صنایع استان سمنان مبنی بر برگزاری نشستی دو ساعته در هر ماه به منظور بررسی مشکلات بخش اقتصاد و هم‏‌اندیشی برای اتخاذ راهکارهای رفع مسائل بخش صنعت و معدن موافقت کرد.

خسروی گفت: اصل مطالب باید در نشست‏‌های هم‏‌اندیشی مطرح شود و تعارف‏‌ها کنار رود و نجابت‏‌هایی که مدیران صنایع دارند، مانع از بیان مشکلات نشود.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در یک جنگ نابرابر اقتصادی قرار دارد و مسئولان، نمایندگان مجلس و تولیدکنندگان در واقع سربازان خط مقدم این جبهه هستند.

خسروی بیان داشت: گرچه تولیدکنندگان به عنوان سربازان اصلی ممکن است آب و غذا نخواهند اما به مهمات نیاز دارند تا راهشان را ادامه دهد و به همین خاطر حضور ما در جبهه اقتصادی باید مقتدرانه باشد.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز فرصت خوبی است که در برخی موارد قانونی بازنگری شود و همه باید بدانند که وقتی قانونی مصوب می‏‌شود، چه خوب و چه بد، همه باید آن را بپذیرند و به مرحله اجرا بگذارند.

خسروی یادآور شد: اعتقاد ما این است که مشکلات موجود در قانون‏گذاری باید از جلسات کارشناسی استحصال و قبل از تصویب قوانین به بحث و نقد گذارده شود.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول