اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان اعلام کرد

تقویت حوزه سیاست‌گذاری با ایجاد پایگاه اقتصادی

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: در زمان‌هایی که ما در کشور دارای پایگاه اقتصادی قوی می‌شویم حوزه سیاست‌گذاری ما نیز قوی می‌شود.

تقویت حوزه سیاست‌گذاری با ایجاد پایگاه اقتصادی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، غلامعلی قادری ظهر امروز در همایش کارشناسان بهداشت حرفه‌ای واقع در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان اظهار داشت: بر اساس ماده 147 و 156 قانون کار دولت مکلف شده که خدمات بهداشتی و درمانی را برای کشاورزان، کارگران و خانواده‌های آنها را که مشمول قانون کار هستند پیش‌بینی کند.

وی ادامه داد: بالغ بر 900 هزار کارگر بیمه شده در استان اصفهان وجود دارد که به صورت میانگین 50 درصد جمعیت استان اصفهان جمعیت کارگری هستند.

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان افزود: بالغ بر هشت هزار واحد تولیدی اصفهان بیش از 10 نفر کارگر دارد که این امر استان را تبدیل به یک قطب صنعتی و کارگری کرده است.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تصریح کرد: با توجه به تیزبینی رهبر معظم انقلاب بر تمام موضوعات جامعه به ویژه مبحث تولید و کار در این چند سال اخیر شعارهای کلیدی و محوری هر سال را ایشان بر مبنای حوزه اقتصادی قرار داده‌اند.

قادری اضافه کرد: با توجه به اظهارات رهبر معظم انقلاب، ایشان معتقدند که اگر حوزه اقتصادی کشور درست درمان شده و پیشرفت کند موضوعات سیاسی، اجتماعی و فرهنگیمان خود به خود حل می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات این اداره کل در سال جاری گفت: بسته‌ای تحت عنوان اقداماتی که ما می‌توانیم در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام دهیم را در دو بخش آماده کرده‌ایم.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان از بخش برون‌سازمانی سخن گفت و افزود: این بخش برون‌سازمانی، بخش‌هایی را شامل می‌شود که یا مرتبط با موضوع هستند یا اینکه موضوع به آن اداره برمی‌گردد.

وی به بخشی دیگر که به صورت مستقیم با اداره مرتبط بوده اشاره کرد و گفت: این بسته شامل 27 هدف کلی است و حوزه‌هایی از قبیل اشتغال، روابط کار، تعاون، که در حال حاضر به مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت بهداشت کار محول شده است.

قادری با اشاره به اهمیت نیروی انسانی تصریح کرد: نیروی انسانی زمانی می‌تواند رسالت خود را به خوبی اجرایی کند که سالم و با نشاط باشد.

وی تاکید کرد: اگر مسئولان برای سلامت و نشاط نیروی انسانی اقداماتی را انجام ندهند به اهداف خود نرسیده و بازنده می‌شوند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول