اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز

مسابقات فوتسال آموزشگاه‌های فنی کشور در قزوین آغاز شد

خبرگزاری فارس: مسابقات فوتسال و والیبال آموزشگاه‌ها و دانشکده‌های فنی منطقه 8 کشور عصر امروز در قزوین آغاز شد.

مسابقات فوتسال آموزشگاه‌های فنی کشور در قزوین آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، این رقابت‌ها با حضور هفت تیم آموزشکده فنی شهید چمران رشت، آموزشکده فنی آستانه اشرفیه، آموزشکده فنی لاهیجان، دانشکده فنی صومعه‌سرا، آموزشکده فنی زنجان، آموزشکده فنی انزلی و آموزشکده فنی شهید بابایی قزوین به مدت سه روز در ورزشگاه معلم قزوین پیگیری می‌شود و تیم‌های برتر جواز حضور در رقابت‌های آموزشگاه‌های و دانشکده‌های فنی سراسر کشور را کسب می‌کنند.

این رقابت‌ها با حضور هفت تیم آموزشکده فنی شهید چمران رشت، آموزشکده فنی آستانه اشرفیه، آموزشکده فنی لاهیجان، دانشکده فنی صومعه‌سرا، آموزشکده فنی زنجان، آموزشکده فنی انزلی و آموزشکده فنی شهید بابایی قزوین به مدت سه روز در ورزشگاه معلم قزوین پیگیری می‌شود و تیم‌های برتر جواز حضور در رقابت‌های آموزشگاه‌های و دانشکده‌های فنی سراسر کشور را کسب می‌کنند.

اما در جریان برگزاری رقابت‌های فوتسال این دوره از مسابقات تیم آموزشکده فنی قزوین در دیدارهای نخست و دوم خود به ترتیب مقابل تیم‌های رشت و صومعه‌سرا به برتری رسید.

فوتسالیست‌های قزوینی ابتدا تیم رشت را با نتیجه 3 بر 2 از پیش رو برداشتند و در دیدار دوم خود با نتیجه 4 بر 1 تیم صومعه‌سرا در هم شکستند.

تیم آموزشکده فوتسال انزلی هم در دیدار نخست خود مقابل تیم آستانه اشرفیه به نتیجه تساوی 2 بر 2 رضایت داد و در بازی دوم با نتیجه سنگین 5 بر صفر تیم زنجان را از پیش رو برداشت‌.

اما در دیگر دیدارهای برگزار شده این مسابقات تیم لاهیجان با نتیجه 5 بر 3 تیم صومعه‌سرا را شکست داد و تیم رشت با نتیجه 5 بر یک تیم لاهیجان را درهم شکست‌.

همچنین در جریان برگزاری والیبال این دوره از مسابقات تیم آموزشکده فنی آستانه اشرفیه در دیدارهای نخست و دوم خود به ترتیب تیم‌های لاهیجان و صومعه‌سرا را مغلوب کرد‌.

والیبالیست‌های آستانه اشرفیه ابتدا تیم لاهیجان را با نتیجه 2 بر یک  از پیش رو برداشتند و در بازی دوم خود با نتیجه 2 بر صفر تیم صومعه‌سرا را با شکست بدرقه کردند‌.

اما والیبالیست‌های تیم آموزشکده فنی قزوین دیدار نخست خود در این مسابقات را با شکست برابر تیم انزلی آغاز کردند و با نتیجه 2 بر صفر بازی را به این تیم واگذار کردند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول