اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال بانوان گیلان:

هیچ دروازه‌بانی در فوتسال بانوان گیلان مضروب نشد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال بانوان گیلان گفت: انتشار خبر درگیری دروازه‌بان فوتسال بانوان گیلان پس از 25 روز از طرف مسئول روابط عمومی هیئت فوتبال گیلان صحت ندارد و هیچ دروازه‌بانی مضروب نشد.

هیچ دروازه‌بانی در فوتسال بانوان گیلان مضروب نشد

پوران واحدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت ادعای درگیری وی با دروازه‌بان تیم فوتسال بانوان گیلان توسط مسئول روابط عمومی هیئت فوتبال از این رسانه را کذب محض خواند و اظهار کرد: مجتبی پور بخش مسئول روابط عمومی هیئت فوتبال گیلان خبر کذبی را پس از 25 روز منتشر کرده که اصلا او در صحنه حضور نداشت.

وی، با بیان اینکه فوتبال و فوتسال بانوان گیلان نیازمند حمایت ویژه مسئولان است، افزود: ادعای مضروب کردن دروازه‌بان تیم فوتسال بانوان توسط پور بخش بسیار کذب است.

این سرمربی باسابقه در هیئت فوتبال بانوان گیلان، با اشاره به جزئیات ماجرا، تصریح کرد: در تاریخ 5 خرداد امسال مسابقه‌ای بین تیم فوتسال نیوساد بانوان گیلان از سری مسابقات لیگ برتر کشور با تیم فولاد سپاهان در رشت برگزار شد که در ابتدای این رقابت‌ها قبل از اینکه داور سوت بزند «زهرا صفری» دروازه‌بان نیوساد اعلام کرد که مچ دست او آسیب دیده است.

وی ادامه داد: دروازه‌بان در هر تیم نقش بسیار مهمی دارد و به همین دلیل تصمیم گرفته شد دروازه‌بان ذخیره وارد بازی شود و در این راستا مسئله خاصی ایجاد نشد و پور بخش اصلا در صحنه حضور نداشت و نمی‌دانم با چه انگیزه‌ای این ادعای کذب را کرد.

واحدی، با اشاره به اینکه در مسابقات جهانی وجود چنین مسایلی، بسیار جزئی و عادی است، ابراز کرد:  از آنجا که نماینده فدراسیون در مسابقه مذکور نزدیک ما حضور داشت سعی کردیم صفری را آرام‌تر کنیم و حتی نماینده فدراسیون، نماینده کمیته داوران، نماینده اداره کل ورزش و جوانان و حراست در صحنه مسابقه حضور داشتند و کسی هیچ گزارشی مبنی بر درگیری بنده با دروازه‌بان را ارائه نداد اما چگونه پور بخش چنین ادعای کذبی را مرتکب شده و حیثیت ورزشی بنده را زیرسؤال برده است.

‌کمک مربی تیم فوتسال بانوان گیلان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس هر گونه ادعای پور بخش را کذب محض خواند و اظهار کرد: بنده از نزدیک شاهد ماجرا بودم و هیچ درگیری فیزیکی بین خانم واحدی و صفری ایجاد نشد و احساس می‌کنم چنین ادعاهایی از روی کم‌بینی و حسادت برخی افراد است که نمی‌توانند موفقیت سرمربی باسابقه و پرتلاش فوتبال بانوان گیلان را ببینند.

معصومه جهان‌چی، با اشاره به اینکه سال گذشته واحدی جزو 6 هیئت برتر فوتسال کشور شده بود، افزود: مجتبی پور بخش بدون اینکه در صحنه باشد چنین ادعای هدف‌داری را مطرح کرده است.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال بانوان کشور، با تاکید بر اینکه نباید با طرح چنین مسایل کذب قدر و ارزش مربیان را پایین آوریم، ابراز کرد: بنده می‌خواهم یکی از مربیان آینده این هیئت شوم اما وقتی چنین برخوردی با مربی که بییش از 30 سال سابقه خدمت و کار مربی‌گری دارد به همین راحتی صورت می‌گیرد، چگونه می‌توانم توان و انگیزه‌ای برای مربی شدن پیدا کنم.

وی، افزود: خبری که پس از 25 روز از پایان مسابقات منتشر می‌شود نمی‌تواند هدفی جز بی‌ارزش کردن کار و تلاش مربی داشته باشد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول