اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تیم فوتسال راه ساری خبر داد

حضور احتمالی مرتضی عظیمایی در تیم فوتسال راه ساری

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تیم فوتسال راه ساری از مذاکره علیرضا رعدی به عنوان سرمربی این تیم و حضور احتمالی مرتضی عظیمایی در تیم فوتسال راه ساری خبر داد.

حضور احتمالی مرتضی عظیمایی در تیم فوتسال راه ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سعید نجاریان عصر امروز در جمع خبرنگاران حوزه ورزش شهرستان ساری گفت: تمرینات تیم راه ساری برای شرکت در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از هفته گذشته با حضور بازیکنان و مربیان آغاز شد.

وی درباره سرمربی تیمش با اعلام اینکه این تیم در حال حاضر در غیاب سرمربی روزی دو نوبت در ساری تمرین می‌کند، افزود: علیرضا رعدی سرمربی فصل گذشته تیم برای انجام مذاکره شنبه دهم تیر به ساری سفر می‌کند.

مدیرعامل راه ساری تصریح کرد: رعدی که به عنوان مدرس فیفا در کشور عراق مشغول تدریس بود، به تازگی به ایران بازگشته است.

نجاریان گفت: با توجه به شناختی که رعدی از بازیکنان و مردم و تماشاگران شهر ساری دارد، فکر می‌کنم بهترین گزینه برای انتخاب سرمربی راه ساری باشد. 

مدیرعامل راه ساری یادآور شد: اگر از نظر مسائل مالی با رعدی کنار بیایم، به طور حتم هدایت تیم راه ساری برای فصل آینده بر عهده وی خواهد بود.

وی از حفظ تمام بازیکنان سال گذشته در این تیم خبر داد و اظهار داشت: در کنار بازیکنان سال گذشته چند بازیکن جوان بومی دیگر به تیم اضافه می‌شوند.

مدیرعامل راه ساری همچنین از حضور احتمالی مرتضی عظیمایی در این تیم خبر داد و افزود: صحبت‌هایی درباره حضور مجدد عظیمایی به تیم راه ساری با این بازیکن صورت گرفته است.

نجاریان گفت: عظیمایی از تیم فوتسال راه ساری به به تیم ملی رسید و به همراه محمود لطفی محبوبیت خاصی در بین هواداران و تماشاگران ساروی دارد.

وی در پایان تنها مشکل حاضر ورزش استان را حمایت نکردن سرمایه‌گذاران و اسپانسران خبر داد و خاطرنشان کرد: از نظر بازیکن هیچ مشکلی نداریم و با برطرف شدن مشکلات مالی بازیکنان و کادر فنی می‌توانیم بهترین تیم باشگاهی کشور تبدیل شویم.

به گزارش فارس، هفته نخست سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور از پنجم مرداد با با حضور 16 تیم به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود که در بازی نخست راه ساری در سالن ورزشی سید رسول حسینی میزبان شهرداری ساوه است.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول