اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 4 تیم

فوتسال جام صلح و دوستی در اردبیل آغاز شد

خبرگزاری فارس: رقابت‌های چهار جانبه فوتسال جام صلح و دوستی در ورزشگاه 6 هزار نفری حسین رضا‌زاده اردبیل آغاز شد.

فوتسال جام صلح و دوستی در اردبیل آغاز شد

به گزارش خبر‌گزاری فارس از اردبیل، در این رقابت‌ها که هنرمندان سه کشور ایران، ترکیه و جمهوری آذربایجان به همراه تیم منتخب فوتسال اردبیل حضور دارند از صبح امروز رقابت‌های خود را پیگیری کردند.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل در خصوص این رقابت‌ها اظهار داشت: مسابقات چهار جانبه فوتسال هنرمندان سه کشور ایران، ترکیه و جمهوری آذربایجان با پیشنهاد و پیگیری مرکز فرهنگی قفقاز در استان اردبیل تدارک دیده شده است.

صمد نوتاش گفت: عواید حاصل از این رقابت‌ها به نفع آزادی زندانیان مالی پرداخت می‌شود تا زمینه آزادی این افراد در بند فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: در نخستین بازی تیم منتخب اردبیل و جمهوری آذربایجان به مصاف هم رفتند که تیم اردبیل با قدرت و در یک بازی پر گل 9 بر 1 حریف خود را شکست داد.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل یادآور شد: در این رقابت‌ها تنها کسب نتیجه و یا قهرمانی مطرح نیست بلکه تیم‌های شرکت‌کننده تلاش می‌کنند اخلاق و سلوک مردانگی را در میدان ورزش به نمایش بگذارند.

نوتاش ادامه داد: در بازی دوم نیز تیم هنرمندان کشورمان 5 بر 4 تیم هنرمندان ترکیه را شکست داد و قرار است فینال این رقابت‌ها عصر امروز بین تیم‌های هنرمندان ایران و تیم منتخب اردبیل برگزار شده و در بازی رده‌بندی نیز دو تیم هنرمندان جمهوری آذربایجان و ترکیه با هم رقابت کنند.

این مسئول بیان داشت: با توجه به اینکه شعار این رقابت‌ها صلح و دوستی نامیده شده امیدواریم پیام ملت ایران را که اهل آشتی و رقابت هستند به گوش همه علاقمندان به امنیت و آرامش برسانیم.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل ضرورت برگزاری چنین رقابت‌های دوستانه و چهار جانبه را یادآور شد و افزود: برگزاری مسابقات بین‌المللی در اردبیل اسباب تحریک فوتبالیست‌های جوان استان را فراهم کرده و این ورزشکاران با انگیزه مضاعف در میادین حاضر می‌شوند.

نوتاش تصریح کرد: در فصل ورود گردشگران به استان اردبیل برگزاری این رقابت‌ها می‌تواند فضایی را برای آنها فراهم کند تا از چنین رویدادهای ورزشی نیز بهره ببرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هنرمندان ایرانی، ترکیه‌ای و آذربایجانی شرکت‌کننده در این رقابت‌های دوستانه به اهداف برگزاری این مسابقات چهار جانبه اشاره کرده و از همت و کار خیرخواهانه ایرانیان در کمک به افراد نیازمند گرفتار شده در بند زندان تاکید کردند.

هر چند در بنرهای نصب شده در سطح شهر خبر از حضور علی دایی اسطوره فوتبال آسیا و وحید شمسایی برترین فوتبالیست ایران سخن به میان آمده بود اما گویی نام بردن از این افراد تنها برای جذب و جلب تماشاگران به ورزشگاه 6 هزار نفری حسین رضا‌زاده بود که این خود عاملی شد تا بسیاری از صندلی‌های خالی را در ورزشگاه محل برگزاری مسابقات شاهد باشیم.

ضعف اطلاع‌رسانی مجموعه ورزش استان به ویژه فوتبال سبب شده بود تا بسیاری از علاقمندان، خانواده‌ها و حتی رسانه‌ها در جریان کم و کیف برگزاری این رقابت‌ها قرار نگیرند و هیچ یک از نمایندگان نشریات و خبرگزاری‌ها نتوانند پوششی مناسب و در خور این رقابت‌ها بدهند که به نظر می‌رسد متولیان برگزاری چنین رقابت‌هایی باید از طریق رسانه‌ها و با تکیه بر اطلاع‌رسانی‌های به موقع بر عظمت و جلال چنین رقابت‌هایی در سطح بین‌المللی بیفزایند.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول