اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از بین ابطحی و شمسایی

سرمربی تیم فوتسال صبا تا یک هفته دیگر مشخص می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئولان باشگاه صبای قم سرمربی جدید تیم فوتسال این باشگاه را تا یک هفته دیگر معرفی خواهند کرد.

سرمربی تیم فوتسال صبا تا یک هفته دیگر مشخص می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم صبای قم یکی از معدود تیم‌های حاضر در چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود که هنوز کادر فنی و بازیکنان خود را برای لیگ جدید مشخص نکرده است.

اگر چه این روزها اخبار و شایعات مختلفی حول باشگاه صبای قم و تیم فوتسال صبا در خصوص اینکه فلان مربی هدایت صبای قم را بر عهده می‌گیرد مطرح است، اما گویا سید مهدی ابطحی گزینه اصلی صبایی‌ها برای هدایت این تیم در لیگ جدید است.

از سوی دیگر خبرها حکایت از احتمال حضور امیر شمسایی برادر وحید شمسایی معروف و سرمربی سابق ارم کیش قم در تیم فوتسال صبا در صورت عدم توافق صبایی‌ها با سید مهدی ابطحی دارد که این موضوع نیز تا یک هفته دیگر مشخص می‌شود.

این در حالی است که بر اساس تصمیم کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از مردادماه خواهد بود و بدین ترتیب رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور در فصل 92- 1391 از روز پنج‌شنبه پنجم مردادماه آغاز خواهد شد.

برای این منظور مراسم قرعه‌کشی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور روز سه شنبه 30 خردادماه در محل روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد و صبای قم نخستین حریف خود در لیگ چهاردهم فوتسال کشور را نیز شناخت.

قرعه‌کشی چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال با حضور 11 نماینده از 16 تیم حاضر در لیگ برتر فصل جدید برگزار شد در حالی که نماینده باشگاه صبا در این قرعه‌کشی حضور داشت، از باشگاه‌های فوتسال شهید منصوری قرچک، پرسپولیس، فولاد ماهان اصفهان، فیروز صفه اصفهان و گاز خوزستان نماینده‌ای در این جلسه شرکت نکرد.

این قرعه‌کشی در حالی انجام شد که در صورتی که تا روز 22 تیرماه یعنی زمان تسویه‌ حساب باشگاه‌ها و تحویل مدارک آنها به فدراسیون باشگاهی انصراف بدهد بار دیگر با تعیین زمان مشخص به سرعت قرعه‌کشی لیگ جدید با حضور تیم‌های باقیمانده برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال مهلت نقل و انتقالات تیم‌ها در آستانه چهاردهمین دوره رقابت‌های فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور سه هفته دیگر خواهد بود و تیم‌ها باید مدارک خود را در اختیار سازمان لیگ برتر فوتسال قرار دهند، ضمن اینکه عدم ارسال مدارک در زمان فوق، به منزله انصراف بوده و مهلت اعلام شده به هیچ وجه تمدید نمی‌شود.

این در شرایطی است که از باشگاه‌هایی که جرایم انضباطی دارند و یا از فصل گذشته بدهی مالی به سازمان لیگ دارند، به هیچ وجه مدارک تحویل گرفته نخواهد شد و در صورتی که تیمی از حضور در لیگ برتر انصراف دهد از لیگ دسته اول تیمی اضافه نخواهد شد و با باقیمانده تیم‌ها قرعه‌کشی به انجام می‌رسد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول