اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتسال فولاد ماهان:

انحلال تیم فولاد ماهان ضربه سنگینی به فوتسال ایران می‌زند

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتسال فولاد ماهان گفت: انحلال تیم فولاد ماهان ضربه بسیاری به فوتسال ایران می‌زند و همه اهالی فوتسال از این موضوع ناراحت هستند.

انحلال تیم فولاد ماهان ضربه سنگینی به فوتسال ایران می‌زند

احمد شمس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: خدماتی که خانواده ریخته‌گران و محمدرضا ساکت در فوتسال ایران انجام دادند در تاریخ بی‌سابقه بود.

وی ادامه داد: در سالی که گذشت ضربات بسیاری از کمیته فوتسال خوردیم و گزارش‌هایی نیز که بی‌مورد به کمیته فوتسال ارسال می‌شد موجب شد تیم ما بسیار ضربه ببیند.

سرپرست تیم فوتسال فولاد ماهان به حواشی ایجاد شده برای این تیم در طول فصل گذشته اشاره کرد و افزود: به طور مثال بازیکن ما هفته نهم اخراج می‌شد اما 10 هفته بعد و درست شب بازی با شهید منصوری وی را محروم می‌کنند.

وی تاکید کرد: هفته هشتم جواد اصغری در بازی با گیتی‌پسند اخراج می‌شود و این بازیکن نیز شب بازی با شهید منصوری از همراهی تیم محروم می‌شود.

شمس گفت: مسائل پشت پرده بسیاری در فوتسال ایران وجود داشت که در وقت مقتضی آنها را اعلام می‌کنم.

وی گفت: کمیته انضباطی ما را به دلیل استفاده از بازیکنان ذخیره در دیدار با شهید منصوری محروم می‌کند در صورتی که این مسائل به کسی ربطی ندارد و هر تیمی مختار است از هر بازیکنی که دوست دارد استفاده کند.

سرپرست تیم فولاد ماهان تصریح کرد: تنها دوست دارم بدانم چه اتفاقی برای رای کمیته استیناف در مورد محرومیت‌های فوتسال افتاد.

وی تاکید کرد: هفته گذشته قرعه‌کشی رقابت‌های فوتسال انجام شد و تیم‌هایی نیز در این قرعه‌کشی نبوده‌اند اما آقای ترابیان به جای مدیریت بحران می‌گوید تفاوتی در آمدن یا نیامدن تیم فوتسال فولاد ماهان وجود ندارد که به طور واقع این حرف ناراحت کننده است.

شمس در ادامه به منحل شدن تیم فوتسال فولاد ماهان اشاره کرد و افزود: خدماتی که تیم فوتسال فولاد ماهان به فوتسال ایران کرد در تاریخ بی‌سابقه است و انحلال این تیم ضربات جبران ناپذیری به فوتسال ایران می‌زند زیرا در حدود 500 بازیکن از بانوان و آقایان که در این باشگاه حضور دارند تکلیف نامعلومی پیدا می‌کنند و تمامی آنها منحل می‌شوند.

وی ادامه داد: مربیان بسیاری در آکادمی این باشگاه وجود دارند و نیز در صورتی که این باشگاه به فعالیت خود ادامه می‌داد تا سه سال آینده این باشگاه به بازیکن غیر بومی هیچ احتیاجی نداشت.

سرپرست تیم فوتسال فولاد ماهان خاطرنشان کرد: بسیاری از مربیان و بازیکنان و حتی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران به من زنگ می‌زنند و از این موضوع به شدت ناراحت هستند.

وی در پایان گفت: انسان به امید زنده است و امیدواریم این باشگاه منحل نشود تا باز هم بتواند به فوتسال ایران خدمت کند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول