اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 32 دفتر پیشخوان دولت در آذربایجان‌شرقی صورت می‌گیرد

ارائه خدمات اینترنتی به بهره‌برداران کشاورزی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آمار و فناوری اطلاعات سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی از ارائه خدمات اینترنتی چهار دفتر پیشخوان دولت در تبریز و 28 دفتر در شهرستان‌ها به بهره‌برداران کشاورزی استان خبر داد.

ارائه خدمات اینترنتی به بهره‌برداران کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان‌شرقی، غلامرضا نوبری با بیان اینکه تمرکز فعالیت سازمان بر کاهش هزینه‌های کشاورزی استوار شده است، گفت: خدمات دفاتر پیشخوان دولت می‌تواند بخش قابل توجهی از هزینه‌های سازمان را کاهش دهد.

وی تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی به بهره‌برداران و تولیدکنندگان بخش کشاورزی استان از طریق دفاتر پیشخوان دولت ارائه خدمات می‌دهد.

نوبری افزود: این امر در راستای اجرای آیین‌نامه ایجاد بهره‌برداری از دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیردولتی مصوب 18 خرداد ماه سال 89 و نیز ایجاد تسهیل در نحوه خدمت به تولیدکنندگان و بهره‌برداران بخش کشاورزی استان از سال گذشته ارائه خدمات سازمان جهاد کشاورزی به مردم از طریق دفاتر پیشخوان دولت در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: به زودی چهار دفتر پیشخوان دولت در تبریز و 28 دفتر پیشخوان در شهرستان‌های استان، کار خدمات‌رسانی به بهره‌برداران کشاورزی استان را رسماَ آغاز خواهند کرد.

نوبری گفت: توسعه فعالیت‌های دفاتر پیشخوان دولت در روستاها موجبات افزایش تولید، کاهش قیمت تمام شده و افزایش بازارهای فروش را فراهم کرده و در کنار آن آموزش‌های مربوط به کشاورزی با سرعت و کیفیت بیشتر ارائه می‌شود.

وی افزود: توسعه فعالیت این دفاتر موجب صرفه‌جویی در زمان و هزینه کشاورزان شده و از این طریق، بیشترین زمان روستاییان به امر تخصصی کشاورزی اختصاص خواهد داشت.

رئیس اداره آمار و فناوری اطلاعات سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: شرکت‌های مشاوره‌ای خدمات فنی، مهندسی و شرکت‌های تعاونی روستایی مستقر در روستاها به شرط احراز شرایط لازم، مجوز تاسیس دفاتر پیشخوان را دریافت خواهند کرد.

وی اعلام کرد: با تاسیس و راه‌اندازی این دفاتر علاوه بر تسهیل در ارائه خدمت به تولیدکنندگان و بهره‌برداران و حمایت از تداوم فعالیت شرکت‌های خدمات فنی مهندسی و تعاونی‌های روستایی یک گام دیگر در زمینه واگذاری بخشی از

 وظایف و کاهش تصدی‌گری‌ها در بخش کشاورزی برداشته می‌شود.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول