اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بستان‌آباد در گفت‌وگو با فارس:

چالش جدی با دولت در صورت مهار نکردن گرانی خواهیم داشت

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس گفت: اگر وزارتخانه‌های اقتصادی دولت تلاش‌های موثر برای مهار تورم و گرانی نداشته باشند، چالش‌های جدی با آنها خواهیم داشت.

چالش جدی با دولت در صورت مهار نکردن گرانی خواهیم داشت

غلامرضا نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان بستان‌آباد، ضمن گلایه از کم‌توجهی وزارتخانه‌های امور اقتصادی و دارایی، جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت به دغدغه مهم امروزی جامعه یعنی گرانی‌های لجام‌گسیخته اظهار کرد: اگر این وزارتخانه‌ها به ویژه صنعت، معدن و تجارت تلاش‌های موثر و ملموس برای مهار تورم و گرانی موجود در جامعه نداشته باشند در مجلس پرسش و چالش‌های بسیار جدی را با آنها خواهیم داشت.

وی ادامه داد: این روزها اقشار کم‌درآمد جامعه واقعاً به سختی امرار معاش می‌کنند و این وضعیت می‌تواند در آینده نزدیک سلامت افراد جامعه را با مخاطراتی مواجه کند.

عضو کمیسیون آب، کشاورزی و منابع طبیعی مجلس با اشاره به افزایش قیمت اغلب مواد غذایی حاوی پروتئین که این روزها ما شاهد آن هستیم، افزود: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان را در پیش داریم لازم است در ساماندهی بازار مواد غذایی و قیمت‌ها کارهای اساسی صورت گیرد.

وی در ادامه علت اصلی بروز وضعیت موجود در بازار مواد غذایی را حرکت شتاب‌زده دولت در اجرای هدفمندی یارانه‌ها به خصوص عدم اختصاص درآمد 30 درصدی حاصل از اجرای این قانون به بخش تولید، عدم پرداخت یارانه تولید به کشاورزان و حمایت موثر از تولیدکنندگان مواد غذایی دانست.

رئیس کمیته کشاورزی کمیسیون آب، کشاورزی و منابع طبیعی مجلس ابراز امیدواری کرد که هرچه سریع‌تر دولت با استفاده از منابعی که در اختیار دارد نسبت به رفع معضل گرانی و تورم اقدام کرده و در کنار آن تقویت و تداوم تولید محصولات کشاورزی و مواد غذایی را با سیاست‌های مالی و اقتصادی کوتاه‌مدت خود عملی سازد.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول