اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان تاکید کرد

استفاده از ظرفیت‌ رسانه برای رفع نگرانی‌های عمومی

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان گفت: باید از ظرفیت‌رسانه برای رفع نگرانی‌های عمومی در زمینه آفات مزارع استفاده شود.

استفاده از ظرفیت‌ رسانه برای رفع نگرانی‌های عمومی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار یحیی شرفی دوشنبه شب در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان زنجان، اظهار کرد: کارکردهای مدیریت بحران کاهش نگرانی‌های مالی و اقتصادی است که ضروری است در زمینه کاهش نگرانی‌های عمومی در زمینه دفع آفات نیز اطلاع‌رسانی‌های لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه برخی نگرانی‌های عمومی در زمینه آفات وجود دارد، افزود: با توجه به آفت‌زدایی‌های صورت گرفته در مزارع ضروری است، مردم در این زمینه آگاهی‌های لازم را کسب کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان بر ضرورت استفاده از ظرفیت رسانه برای اطلاع‌رسانی‌های لازم به مردم تاکید کرد و گفت: باید با ظرفیت رسانه این موضوع مدیریت شود.

وی با بیان اینکه مردم باید قبول کنند که با آفات مزارع مقابله می‌شود، افزود: کاهش میزان آفات باید اعتماد مردم را جلب کند که به دلیل عدم اطلاع‌رسانی این موضوع محقق نمی‌شود.

سردار شرفی تصریح کرد: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید به تولیدات استان توجه بیشتری شده و از سرمایه‌های استان حمایت شود.

وی با اشاره به فعالیت برخی موسسات مالی و اعتباری در استان افزود: برای مقابله با این موسسات نیروی انتظامی نیازمند اعتبارات بیشتری است.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان نیز در ادامه این جلسه با اشاره به فعالیت‌های بسیج در زمینه آموزش، برگزاری رزمایش‌ها و حضور در مانورهای مختلف تصریح کرد: هر ساله برنامه‌های آموزشی امداد و نجات در همه پایگاه‌های مقاومت برگزار می‌‌شود.

سردار کرمی با بیان اینکه 45 سوله برای نگهداری تجهیزات سپاه استان در نظر گرفته شده است، افزود: این سوله‌ها می‌تواند در مواقع بحران در اختیار استان قرار گیرد.

وی بر ضرورت اختصاص اعتبارات بیشتر در زمینه بحران به سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان تاکید کرد و افزود: این سوله‌ها محل مناسبی برای نگهداری مردم در مواقع بحران است.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول