اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر زنجان:

مسئولان در مورد گرانی‌ها به داد مردم برسند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به گرانی‌های به وجود آمده و اینکه گرانی‌ها اقشار آسیب‌پذیر جامعه را زیر فشار قرار داده است، گفت: مسئولان در مورد گرانی‌ها به داد مردم برسند.

مسئولان در مورد گرانی‌ها به داد مردم برسند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امامعلی دادخواه ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به سفر هیئتی از استان طرابوزان ترکیه به زنجان اظهار داشت: در سفر این هیئت دفتر اتاق بازرگانی استان طرابوزان در زنجان افتتاح شد.

وی ابراز امیدواری کرد، دفتر اتاق بازرگانی زنجان نیز در آینده‌ای نزدیک در شهر طرابوزان ترکیه افتتاح شود.

نایب رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، افزود: مواد مخدر تبدیل به یک تهدید جدی برای جامعه امروز شده است.

وی پایین آمده سن استفاده از مواد مخدر را یکی از معضلات امروز جامعه دانست و گفت: گسترش استفاده از مواد مخدر صنعتی دیگر معضل جامعه است.

دادخواه با اشاره به پایین‌بودن قیمت مواد مخدر به‌ویژه نوع صنعتی آن اضافه کرد: استفاده از این مواد توسط جوانان باید به عنوان یک خطر جدی برای آنها در نظر گرفته شود.

وی با ابراز تاسف از گرانی‌های به وجود آمده در جامعه تصریح کرد: این گرانی‌ها بخشی از جامعه که نقش اساسی در انقلاب و جنگ داشتند را زیر فشار قرار می‌دهد.

نایب رئیس شورای شهر زنجان بر ضرورت کنترل گرانی‌ها تاکید کرد و گفت: ارگان‌های ذیریط مسئولیت سنگینی در این حوزه دارند.

وی با اشاره به اینکه مدت زمان زیادی تا پایان حکم سرپرستی یگانه در شهرداری زنجان نمانده است، اضافه کرد: مسئولان باید نسبت به فراهم‌کردن شرایط صدور حکم شهردار منتخب زنجان اقدام کنند.

دادخواه به تجربه تلخ شهرداری در تملک دکه‌های موجود در سطح شهر زنجان اشاره کرد و گفت: وجود این دکه در شهر موجب بروز وضعیت نامناسب فضای شهری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ایجاد دکه در سطح شهر زنجان نباید موجب ایجاد حق کسب و پیشه برای کسی شود، افزود: این دکه‌ها باید به تناوب به افراد دیگری واگذار شود.

نایب رئیس شورای شهر زنجان به سر و صداهای ایجاد شده بعد از برخورد با برخی دکه‌داران اشاره کرد و تاکید کرد: شهرداری باید به دنبال اجرای قوانین در سطح شهر باشد.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول