اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لاریجانی:

مهار و کاهش گرانی و تورم در اولویت مجلس است

خبرگزاری فارس: رئیس مجلس با بیان اینکه کاهش گرانی و تورم از اولویت‌های مجلس است، گفت: وزرای مربوطه در کمیسیون‌های مجلس موضوع گرانی را پیگیری می‌کنند.

مهار و کاهش گرانی و تورم در اولویت مجلس است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی لاریجانی لحظاتی قبل در بدو ورود خود به گیلان در جمع خبرنگاران هدف از سفرش را شرکت در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر و شهادت مظلومانه دکتر بهشتی و یارانش در دفتر حزب جمهوری اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: شرکت در این مراسم توفیقی برای حضورم در گیلان شد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاران درباره برنامه‌های کاهش تورم و گرانی در کشور، افزود: از اولویت‌های مجلس توجه به گرانی‌ها به ویژه مایحتاج مردم است البته این موضوع معلول یک سری از مسایل گذشته است.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه‌هایی با اعضای دولت در همین هفته برگزار شد و به این نتیجه رسیدند که مقوله گرانی بیشتر در دستور کار قرار گیرد تا مردم بیشتر از این تحت فشار قرار نگیرند.

وی با بیان اینکه بحث‌های خوبی درباره گوشت و شیر انجام شده است، تصریح کرد: قرار است وزرای مربوطه موضوع گرانی را پیگیری کنند و این موارد در کمیسیون‌های مجلس دنبال شود.

لاریجانی، با اشاره به وضعیت اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها، ابراز کرد: از نظر قانونی تصویب کردیم که مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها اجرا شود اما از نظر چگونه و چه وقت اجرا شدن این قانون و اینکه چه مقدار به تولیدکنندگان بوده و چقدر باید از طریق صندوق بیمه بیکاری در نظر گرفته شود و چه مقدار باید به مردم داده شود، مورد بحث است که پس از نتیجه کامل در این زمینه، اجرایی می‌شود

به گزارش فارس، برای پوشش خبری سفر لاریجانی، هیچ وسیله نقلیه‌ای برای خبرنگاران استانی در نظر نگرفتند و خبرنگاران گیلانی ناچارٱ وارد خودروی خبرنگاران تهرانی شدند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول