اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

دغدغه اصلی همه مردم ایلام گرانی در بازار مصرف است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: دغدغه اصلی همه مردم ایلام گرانی در بازار مصرف است.

دغدغه اصلی همه مردم ایلام گرانی در بازار مصرف است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام محمد نقی لطفی ظهر امروز در همایش اصناف اظهار داشت: گرانی‌ها در ایلام خسته‌کننده و ملال آور شده و گاهی رنگ و بوی سیاسی دارد.

وی ادامه داد: دشمنان هم خیلی به این گرانی‌ها دامن می‌زنند و قصد دارند آن را به چالش بزرگی تبدیل کنند، این یک چالش بسیار جدی است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: اما نباید همه مشکلات و گرانی‌ها را متوجه بازار کنیم این عمل جفا به بازار است، و این بی‌انصافی است. مسئولان امر باید واقعیات را به مردم بگویند حتی اگر دولت هم مقصر باشد باید مردم بدانند، کالاهای اساسی که مورد نیاز مردم بسیار گران شده است. 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: به هر حال بخشی از گرانی‌ها و نوسانات در قیمت‌ها بسیار عمل بدی است، ثبات در بازار در ثبات سیاسی و امنیت کشور و اعتماد مردم به نظام و مسئولان تأثیر دارد.

وی ادامه داد: آنچه که با وجود همه دشمنی‌ها در نظام ما یافت می‌شود حمایت مردم از نظام و انقلاب است، مردم مستحکم‌ با اقتدار و بالنده به مسئولان اعتماد دارند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: اعتمادی که مردم به مسئولان و مسئولان به مردم دارند در هیچ کجای دنیا یافت نمی‌شود اما اگر خدایی ناخواسته اعتماد ضربه خورد و تبدیل به بی‌اعتمادی شد قطعا بدانید گرانی عامل اصلی این قضیه خواهد بود. 

لطفی تصریح کرد: من به عنوان یک مسئول کوچک اعلام می‌کنم مردم از وضعیت گرانی در بازار بسیار ناراحت و نگران هستند. من  هر روز با مردم ارتباط داشته و این موارد را می‌شنوم .

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مردم با نظام مشکلی ندارند و هر وقت لازم بوده وفاداری خود را با حضور در صحنه‌های نظام و انقلاب به دشمنان نشان داده‌اند، اما مردم از نظام هم مطالبات به حقی دارند.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول