اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بویراحمد و دنا:

بخشنامه‌ها نسخه شفابخش مهار گرانی و تورم نیستند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بویراحمد و دنا با بیان اینکه نشستن و بخشنامه صادر کردن برای مهار تورم لجام گسیخته کنونی در کشور چاره‌ساز نیست گفت: بخشنامه‌ها به تنهایی نسخه شفابخش مهار گرانی و تورم نیستند.

بخشنامه‌ها نسخه شفابخش مهار گرانی و تورم نیستند

غلام‌محمد زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تبریک هفته قوه قضائیه اظهار کرد: انسان‌های بزرگی همچون شهید مظلوم دکتر بهشتی در این راه مجاهدت کردند و مصائب و زخم زبان‌ها را به جان و تن خریدند تا امروز دستگاه قضایی مستقلی در کشور داشته باشیم.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: این زحمات و تلاش‌ها وظیفه ما را در برهه کنونی دو چندان می‌کند چرا که باید دستاورد بزرگ انقلاب را که حاصل تلاش و زحمت طاقت‌فرسای بزرگانی همچون امام راحل و شهید بهشتی بوده به خوبی حفظ کرده و به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

زارعی ادامه داد: قوه قضاییه امروزه تا آن ‌جا که در توان داشته و امکانات و وقت اجازه می‌دهد برای اجرای عدالت گام برداشته هر چند که در همه قوا برای رسیدن به جایگاه مطلوب نیاز به همت و تلاش مضاعف است.

وی با انتقاد از لجام گسیختگی گرانی‌های کنونی در کشور تصریح کرد: نباید اجازه دهیم دشمن در این زمینه به خواست خود برسد و همه وظیفه داریم با هم‌اندیشی در قوای مختلف و دستگاه‌های ذی‌ربط برای این پدیده چاره‌اندیشی کنیم.

این نماینده مجلس دیده‌بانی و مقابله در خط مقدم این مبارزه را بر عهده دولت دانست و گفت: دولت در بحث گرانی‌ها وظیفه‌ای سنگین‌تر از مجلس و قوه قضاییه بر عهده دارد.

زارعی تصریح کرد: دولت باید با تنظیم بازار و ایجاد تمهیدات لازم در زمینه تهیه و تدارک برخی اقلام مورد نیاز در کوتاه‌ترین زمان ممکن دست واسطه‌گران و دلالان را از چرخه اقتصادی کشور کوتاه کند و حمایت لازم را از تولیدکنندگان داشته باشد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: رفع معضل گرانی تنها با دستورالعمل و بخش‌نامه برطرف نمی‌شود و ما نیز در مجلس و قوه قضائیه وظیفه داریم دولت را برای مهار تورم و گرانی با تصویب قوانین راهگشا و برخورد با گران‌فروشان و محتکران در اسرع وقت یاری رسانیم.

وی تنها راه مبارزه و مقابله با گرانی‌های اخیر را هم‌اندیشی قوای سه‌گانه دانست و گفت: تا هنگامی که راهکار عملی توأم با تدارک و بکارگیری اهرم‌های قوی و کارساز برای مبارزه با این پدیده وجود نداشته باشد در مبارزه با گرانی‌های لجام گسیخته کنونی موفق نخواهیم بود.

زارعی اعتماد و خوشبینی مردم را نسبت به عملکرد مسئولان بهترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی دانست و بیان داشت: مردم در صحنه هستند و توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان را به خوبی رصد کرده و فهمیده‌اند ولی این موضوع موجب سلب مسئولیت از ما برای مقابله با گرانی‌ و تورم در کشور نمی‌شود.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول