اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی جیرفت:

بعضی برخوردها در ارتباط با گرانی‌ها با اصناف منصفانه نیست

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی شهرستان جیرفت گفت: بعضی برخوردهای مسئولان در ارتباط با گرانی‌ها با اصناف منصفانه نیست، زیرا این گرانی‌ها دغدغه خود بازاریان نیز است.

بعضی برخوردها در ارتباط با گرانی‌ها با اصناف منصفانه نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، علی میرکهنوج بعد از ظهر امروز در آیین گرامیداشت روز ملی اصناف در این شهرستان اظهار داشت: با وجود اینکه بودجه سالانه مجمع امور صنفی شهرستان کمتر از 100 میلیون تومان است و با کمک و مشارکت اتحادیه‌ها طبقه اول ساختمان اداری این مجمع امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: برای راه‌اندازی این ساختمان که 500 متر مربع مساحت دارد، یک‌میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

میرکهنوج تصریح کرد: احداث نمایشگاه بهاره و پاییزه منطقه جنوب کرمان در این شهرستان نیز طی 2 سال از طریق استان پیگیری شد.

وی با گلایه‌مندی از کم‌لطفی مسئولان استانی نسبت به این منطقه ابراز داشت: اما به دلیل بی‌توجهی مسئولان نتوانستیم در این مورد کاری انجام دهیم.

میرکهنوج عنوان کرد: سرانجام با استقلال اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان، زمینی به مساحت 50 هزار متر مربع در حاشیه جاده کرمان جیرفت به این منظور اختصاص داده شده است.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان جیرفت با اشاره به تسطیح این زمین گفت: این نمایشگاه دارای 400 غرفه، انبار، سردخانه، پارکینگ و مجتمع تجاری است.

میرکهنوج بیان داشت: برای اجرای این طرح بزرگ به سرمایه‌گذاری و مشارکت بازاریان و اصناف هستیم که انتظار می‌رود ما را در این مسیر همکاری کنند.

وی اذعان داشت: حدود 300 میلیون ریال نیز برای برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی مختلف در سال گذشته هزینه شده است.

میرکهنوج با اشاره به تأسیس شرکت تعاونی مسکن مهر اصناف خاطرنشان کرد: این مجمع حدود 32 واحد مسکونی در حال احداث دارد که بنا به تأیید کارشناسان بهترین واحدهای مسکونی هستند.

وی اظهار داشت: طی چند ماه اخیر مردم و مسئولان انتقادهایی نسبت به گرانفروشی در بازار داشته‌اند.

میرکهنوج تصریح کرد: نوسانات قیمت و مشکلات تولید در سطح کشور موجب به وجود آمدن این گرانی‌ها شده است.

وی با بیان اینکه این موضوع هیچ ربطی به اصناف ندارد، افزود: بعضی برخوردهای مسئولان نسبت به این امر منصفانه نیست، زیرا این گرانی‌ها دغدغه خود بازاریان نیز است.

میرکهنوج عنوان کرد: با توجه به قرار گرفتن در موقعیت حساس تحریم‌ها، می‌طلبد مردم نیز با بازاریان در این زمینه همکاری کرده و خود به عنوان یک بازرس در مقابل گرانفروشی‌هایی که شاهد هستند، بایستند.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان جیرفت با تأکید بر تشدید بازرسی‌ها گفت: میزان جرایم و پلمپ‌ها بسیار افزایش داشته است که می‌طلبد با توجه به مشکلات عدیده‌ای که در زمینه خرید اجناس وجود دارد با بازاریان همکاری شود.

به گزارش فارس، در پایان آیین گرامیداشت روز ملی اصناف ساختمان اداره مجمع امور صنفی شهرستان جیرفت با حضور امام جمعه، فرماندار و سایر مسئولان شهرستان افتتاح شد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول