اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت جهرم:

مسئولان برای رفع گرانی تلاش مضاعف داشته باشند‌

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت جهرم گفت: بحث گرانی نیاز به تحلیل ندارد و باید مسئولان در زمینه رفع آن تلاش مضاعف داشته باشند.

مسئولان برای رفع گرانی تلاش مضاعف داشته باشند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام محمدعلی مدبر در خطبه‌های امروز نماز جمعه جهرم با تبریک ایام شعبانیه و میلاد یگانه منجی عالم بشریت قائم آل محمد (عج) اظهار داشت: شهر جهرم در بزرگداشت میلاد مسعود حضرت ولی عصر (عج) زبانزد خاص و عام است و باید مراقب بود تا این امر به نحو شایسته و در خور وجود شریف این امام همام انجام شود.

وی با بیان قداست مراسم اهل‌بیت (ع) و لزوم احترام به این‌گونه مناسبت‌ها افزود: هر اقدام شایسته‌ای ممکن است آفت‌هایی نیز داشته باشد که اگر شناسایی نشود به مرور قداست این برنامه‌ها از بین می‌رود.

خطیب جمعه موقت جهرم با اشاره به عدم استفاده از آهنگ‌های نامناسب و ابزارهای ناهنجار در این مراسم گفت: متولیان تکایا و کسانی که دغدغه برگزاری هر چه باشکوه این مراسم را دارند تلاش کنند که برگزاری جشن و سرور اهل‌بیت (ع) شایسته نام و وجود مبارک آن‌ها باشد.

وی با بیان اینکه رفتارهای ناشایست در جشن میلاد امام مهدی (ع) به فرهنگ انتظار لطمه می‌زند، ابراز کرد: اگر خدای نکرده محافل ما با حرکاتی که بوی گناه و معصیت می‌دهد همراه باشد به وجود شریف این امام معصوم بی‌احترامی کرده‌ایم.

مدبر در بخش دیگری از خطبه‌های امروز نماز جمعه جهرم با انتقاد از گرانی‌های موجود در جامعه و تاکید مراجع عظام تقلید به جلوگیری از این معضل توسط مسئولان بیان داشت: بحث گرانی نیاز به تحلیل ندارد و باید مسئولان در زمینه رفع آن تلاش مضاعف داشته باشند.

وی با بیان اینکه گرانی موجود در جامعه به قشر آسیب‌پذیر اجتماع ضربه وارد می‌کند، خاطرنشان کرد: مردم، سرمایه نظام دولت و حکومت اسلامی هستند و اگر این سرمایه و تکیه‌گاه متزلزل شود ممکن است نظام آسیب دیده و باید مراقبت بیشتری در این زمینه انجام شود.

استاد دانشگاه علوم پزشکی جهرم همچنین با بیان به تعویق افتادن پروژه راه آهن شیراز - جهرم - بندرعباس بیان کرد: شرکتی که قرار بود این پروژه را به اتمام برساند با مشکل رو به رو و قرارداد آن لغو و مقرر شد که این امر با شرکت دیگری عملیاتی شود که از مسئولان می‌خواهیم با تلاش و پشتکار خود هرچه سریع‌تر بر روند اجرای این راه‌آهن همت گماشته تا مردم شاهد کلید خوردن آن باشند.

مدبر در پایان سخنان خود با اشاره به راه‌اندازی مجدد فرودگاه جهرم نیز گفت: فرودگاه جهرم هم‌اکنون با هفته‌ای یک‌بار پرواز به مقصد تهران کار خود را آغاز کرده است و در صورت استقبال پنج هفته‌ای از آن به هفته‌ای دوبار پرواز ارتقا می‌یابد که از مردم و مسئولان شهر جهرم تقاضا داریم، برای رونق‌بخشیدن به این فرودگاه از پروازهای آن استفاده کنند.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول