اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار محمودآباد خواستار شد

مشکلات راه و مسکن روستاهای محمودآباد حل شود

خبرگزاری فارس: فرماندار محمودآباد گفت: بیشترین مشکل روستاهای محمودآباد در بخش راه روستایی و مسائل مربوط به بنیاد مسکن است.

مشکلات راه و مسکن روستاهای محمودآباد حل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، جواد واحدی صبح امروز در دیدار با مردم روستاهای بخش سرخرود با بیان اینکه در بحث اعتبارات نیز در کمیته برنامه ریزی شهرستان تصمیمات خوبی اتخاذ می‌شود، ابراز داشت: پیگیری مشکلات و خواسته‌ها نیز درکارگروه‌ها دسته‌بندی و رسیدگی می‌شود.

وی بیشترین مشکلات مطرح شده در روستاها را راه روستایی و مشکلات بنیاد مسکن عنوان کرد و افزود: در روستای احمدآباد و روستاهای همجوار نیز همین مشکلات وجود دارد که با قولی که معاونت عمرانی استانداری مازندران دادند، با اعتبار مناسب تملک دارایی‌های استان، دستور کار آسفالت و اجرای کامل طرح هادی در این روستاها را داریم.

نماینده عالی دولت در محمودآباد متذکر شد: بحث لایروبی رودخانه‌ها نیز در دستور کار قرار دارد تا پس از بررسی‌های لازم، دستگاه مربوطه مباحث کارشناسی را در این زمینه انجام می‌دهند.

واحدی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مشکلات پیش روی مردم به ویژه کشاورزان را کمبود کود شیمیایی برای زمین‌های کشاورزی عنوان کرد و اذعان داشت: با توجه به اینکه شهرستانی تک محصولی هستیم به اندازه کافی کود ذخیره شده نداریم تا در فصل برنج‌کاری از آن استفاده کنیم، اما دستورات لازم به اداره جهاد کشاورزی نسبت به تامین ذخیره کود برای سال‌های آینده صادر شود تا شرمنده مردم نشویم.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول