اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سال گذشته

300 کیلومتر راه روستایی در جنوب کرمان احداث شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان گفت: طی سال گذشته 300 کیلومتر راه روستایی در جنوب استان کرمان احداث شده است.

300 کیلومتر راه روستایی در جنوب کرمان احداث شده است

محمدمهدی بلوردی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: 300 کیلومتر راه روستایی طی سال گذشته در جنوب استان کرمان احداث شده است.

وی افزود: برای احداث این میزان راه بیش از 224 میلیارد ریال از اعتبارات ملی راه روستایی، ستاد راهبردی و هماهنگی توسعه جنوب استان و اعتبارات استانی هزینه شده است.

بلوردی تصریح کرد: بیش از 5 هزار خانوار روستایی در شهرستان‌های جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، قلعه‌گنج، منوجان، رودبار و فاریاب از مزایای راه‌های احداث شده بهره‌مند شده‌اند.

وی با اشاره به توجه دولت احمدی‌نژاد به احداث راه‌های روستایی در جنوب کرمان ابراز داشت: طی چهار سال گذشته و پس از تأسیس اداره کل راه و ترابری جنوب کرمان در این منطقه، بیش از 800 کیلومتر راه روستایی آسفالته احداث شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان عنوان کرد: با احداث حدود یک هزار کیلومتر راه روستایی دیگر، تمام روستاهای بیش از 50 خانوار این منطقه از نعمت راه مناسب بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش فارس، به منظور شناسایی میزان نیاز به احداث راه‌های روستایی و اولویت‌بندی براساس خانوار، اطلاعات تمام راه‌های روستایی جنوب کرمان روی شبکه GIS برداشت شده‌است.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول