اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

امسال 30 کیلومتر راه روستایی آسفالت می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار خلخال گفت: امسال طبق تعهد راه و شهرسازی خلخال 30 کیلومتر از راه‌های روستایی این شهرستان آسفالت می‌شود.

امسال 30 کیلومتر راه روستایی آسفالت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح الله عبداللهی صبح امروز در بازدید از روند عملیات اجرایی آسفالت راه روستایی لنبر- بلوکانلو از توابع بخش مرکزی خلخال اظهار داشت: راه دو روستای بلوکانلو و مصطفی‌لو با 260 میلیون تومان و به مساحت 10 کیلومتر آسفالت شده که این مقدار نیز جزو تعهدات اداره راه و شهرسازی است.

وی با بیان اینکه تا دو ماه آینده 20 کیلومتر از تعهدات آسفالت راه و شهرسازی نیز محقق می‌شود، افزود: اعتبارات این آسفالت از محل اعتبارات سال گذشته تعهد شده و مشکلی از نظر تامین اعتبار راه‌های روستایی را تهدید نمی‌کند.

فرماندار خلخال گفت: اهالی چند روستای این شهرستان تا پایان مردادماه امسال از 30 کیلومتر راه ارتباطی آسفالت بهره‌مند می‌شوند.

عبداللهی افزود: آسفالت این راه ارتباطی به طول سه کیلومتر تا چند روز آینده تکمیل شده و در اختیار اهالی روستاهای بلوکانلو، مصطفی‌لو و میل‌آغاردان قرار می‌گیرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: امسال اداره راه و شهرسازی شهرستان خلخال آسفالت 30 کیلومتر راه روستایی را از محل اعتبارات سال گذشته تعهد کرده و در کمتر از یک ماه موفق به آسفالت 10 کیلومتر از راه‌های مورد تعهد خود شده است.

عبداللهی اظهار داشت: از زمان آغاز عملیات اجرایی آسفالت راه‌های روستایی شهرستان تاکنون راه‌های روستایی کجل، گیوی زاویه، خوجین و کلی به طول 10 کیلومتر آسفالت و در اختیار اهالی این روستاها قرار گرفته است.

فرماندار خلخال یادآور شد: عملیات اجرایی 20 کیلومتر از راه‌های ارتباطی روستایی شهرستان نیز شامل چند روستای اکراد خلخال از جمله روستاهای آق‌بلاغ و مورستان نیز تا پایان مردادماه امسال انجام و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

عبداللهی بیان داشت: بالاترین رقم اعتباری برای آسفالت راه‌های ارتباطی روستایی استان اردبیل در سال جاری به شهرستان خلخال تخصیص یافته و با اختصاص اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی ملی شده بخشی از سطح راه‌های روستایی خلخال تا پایان امسال آسفالت شده و با بهره‌برداری از این راه‌ها شاخص بهره‌مندی اهالی روستاهای شهرستان از راه آسفالت به شاخص استانی و کشوری نزدیک می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه هم اکنون پایین‌ترین شاخص آسفالت راه روستایی استان مربوط به شهرستان خلخال بوده و این شاخص هم اکنون 35 درصد از کل راههای ارتباطی روستایی خلخال است گفت: مهم‌ترین دلیل تخصیص بالاترین اعتبار در بین شهرستان‌های استان به خلخال همین امر بوده است.

وی در پایان اظهار داشت: انتظار میر‌ود با اجرای پروژه های آسفالت راه‌های روستایی در سال جاری فاصله بین شاخص بهره‌‌مندی اهالی روستاهای خلخال با سایر نقاط استان و کشور در زمینه راه آسفالت به نحو شایسته‌ای کاهش یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرپرست اداره راه و شهرسازی خلخال نیز در این بازدید ابراز داشت: امسال عملیات آسفالت راههای روستایی شهرستان به موقع آغاز شده و روند اجرای پروژه راه‌های روستایی خلخال مناسب و قابل قبول است.

علی نادری اظهار امیدواری کرد: تا پایان فصل کاری همه پروژه‌های آسفالت راه‌های ارتباطی روستایی مورد تعهد این اداره بر اساس برنامه‌زمان بندی شده انجام و در اختیار اهالی این روستاها قرار بگیرند.

وی گفت: راه ارتباطی روستای لنبر به بلوکانلو از توابع بخش مرکزی شهرستان خلخال از جمله پروژه‌هایی است که عملیات اجرایی آن از سال‌ها پیش آغاز و به دلیل نداشتن اعتبار نیمه کاره رها شده بود که امسال با تکمیل و آسفالت آن اهالی روستاهای بلوکانلو، مصطفی‌لو و میل‌اغاردان از روستاهای اکراد شهرستان از نعمت این راه آسفالت بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول