اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی سوادکوه:

آسفالت راه‌های روستایی سوادکوه به 70 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی سوادکوه گفت: آسفالت راه‌های روستایی سوادکوه به 70 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

آسفالت راه‌های روستایی سوادکوه به 70 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، شیروان مظلومی صبح امروز در بازدید از پروژه‌های حوزه راه شهرستان سوادکوه با اشاره به وجود 220 روستا و آبادی به همراه چهار شهر در سوادکوه گفت: شهرستان سوادکوه یک‌هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد که 700 کیلومتر آن مربوط به راه روستایی است.

رئیس اداره راه و شهرسازی سوادکوه به حوزه‌های فعالیت این اداره در سوادکوه اشاره کرد و افزود: حوزه‌های راهداری و راهسازی و مسکن با برنامه‌های و وظایف مختلف در این شهرستان فعال است.

وی به شرایط خاص جغرافیایی و طبیعی شهرستان سوادکوه اشاره و خاطر نشان کرد: کوهستانی، برف‌گیر و صعب العبور بودن، گستردگی و محدودیت امکانات را در حوزه راه و شهرسازی سوادکوه شاهدیم.

مظلومی به افزایش اعتبارات سال 90 نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: از تلاش‌های فرماندار سوادکوه در افزایش اعتبارات تقدیر می‌کنم ولی این اعتبار جوابگوی فعالیت‌های راه‌های گسترده و وسیع شهرستان سوادکوه از هفت تن و گدوک و اوریم و لاجیم، نیست.

وی به تلاش کارکنان راه و شهرسازی سوادکوه در طول زمستان اشاره کرد و افزود: در سال 90 شاهد بارش سنگین برف بوده ایم ولی اجازه انسداد راه منطقه گدوگ که شریان مهم ارتباطی استان محسوب می‌شود را ندادیم مگر آنکه با انسداد محورهای دیگر استان و تهران شاهد ترافیک بودیم.

این مسئول خواستار تخصیص اعتبارات حوزه راه و شهرسازی شهرستان سوادکوه با در نظر گرفتن شرایط طبیعی و جغرافیایی آن شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سوادکوه از آسفالت 250 کیلومتر از جاده های سوادکوه خبر داد و گفت: 35 درصد راه روستایی سوادکوه آسفالت شده است و 450 کیلومتر دیگر آن نیاز به آسفالت دارد.

مظلومی یاد آور شد: آسفالت راه‌های روستایی سوادکوه به 70 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

انتهای پیام/‌ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول