اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

وضعیت کنونی بشاگرد در خور مردم این منطقه نیست

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: با وجود تمام تلاش‌ها، آنچه امروز در منطقه بشاگرد مشاهده می‌شود هرگز در خور شأن مردم ولایت‌مدار آن نیست.

وضعیت کنونی بشاگرد در خور مردم این منطقه نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی عصر امروز در نشستی پیرامون توسعه شهرستان بشاگرد در شرق هرمزگان به سفر اخیر خود به اتفاق مدیران استانی و مشاور رئیس جمهوری در امور مناطق محروم اشاره و اظهار داشت: آنچه امروز در این منطقه مشاهده می‌شود هرگز در خور شأن مردم ولایت‌مدار آن نیست و عقب‌ماندگی‌های مزمن با وجود تمام اقدامات، مردم شریف بشاگرد را رنج می‌دهد.

وی با بیان اینکه بشاگرد در طول سال‌ها، چوب بی‌مهری‌ها را خورده است، افزود: برای عبور از این وضعیت باید تا رسیدن به آنچه که عینی و در زندگی مردم ملموس باشد همه پای کار باشند.

نماینده عالی دولت در هرمزگان با اشاره به 21 مصوبه دولت در خصوص توسعه در بشاگرد خاطرنشان کرد: علاوه بر این، طی سفر استانی که به بشاگرد داشتیم تصمیمات خوبی برای حل مشکلات در این شهرستان اتخاذ شد که باید در مدت زمان تعیین شده به نتیجه برسد.

عزیزی تاکید کرد: هر گونه کم‌کاری در خصوص مصوبات استانی و ملی به جد مورد مواخذه خواهد بود و با هیچ کس نیز در این زمینه تعارف نداریم.

وی با اشاره به جزئیات مصوبات یاد شده اظهار امیدواری کرد که این مصوبات بتواند بخشی از مشکلات را ترفیع کند.

استاندار هرمزگان افزود: در سفر اخیر و در نشست شورای اداری بشاگرد، فرماندار این شهرستان و هم‌چنین بخشداران بخش‌های مرکزی، گوهران و بخش گافر و پارامون، مصوبات مهم و خوبی را به شورا در بخش‌های راه، آب، برق، مسکن، بهداشت، نوسازی مدارس، کشاورزی، مخابرات و سایر بخش‌ها ارائه دادند که مورد تصویب قرار گرفت.

ماحصل برگزاری نشست شورای اداری در بشاگرد با حضور استاندار و مشاور رئیس جمهور در امور مناطق محروم، برای این شهرستان، تصویب مصوباتی در راستای تکمیل راه‌های مواصلاتی در دست اقدام، استخدام و تامین نیروی انسانی مورد نیاز بخش بهداشت و درمان، بهره‌برداری از سه زایشگاه در روستاهای تیدر، تیسور و جگدان، افتتاح بیمارستان 32 تخت‌خوابی بقیة‌الله‌الاعظم بشاگرد در هفته دولت بود.

هم‌چنین تامین مسکن پرسنل بیمارستان توسط شهرداری سردشت، تامین لوله مورد نیاز آب شرب 50 روستای بشاگرد در یک ماه، احداث 10 حلقه چاه با تجهیزات کامل در دو ماه در 10 روستا برای تامین آب شرب، بهره‌برداری از 12 پروژه آب‌رسانی در هفته دولت از دیگر مصوبات بود.

علاوه بر این مصوبات، مصوباتی با هدف اختصاص 9 تانکر آب‌رسان، الحاق 10 هکتار زمین به شهر گوهران و سردشت جهت ساخت مسکن مهر، ایجاد شعب سیار بانک‌های مسکن و سپه در بشاگرد، افتتاح بخشی از هشت طرح هادی روستایی، مطالعه 25 روستا برای اجرای طرح هادی، واگذاری 700 قطعه زمین به صورت رایگان به روستاییان، برق‌دار شدن 12 روستا باقی مانده تا دهه فجر و اختصاص یک دستگاه جرثقیل به اداره برق شهرستان بشاگرد از دیگر مصوبات بود.

مصوبه احداث مخزن هزار مترمکعبی در شهر سردشت تا پایان خرداد 92، احداث و راه‌اندازی هنرستان فنی و حرفه‌ای و کاردانش در شهر سردشت، تسریع در استقرار ناحیه صنعتی، احداث و نوسازی 54 کلاس غیر استاندارد تا آغاز سال تحصیلی 92 و زیر پوشش قرار گرفتن 60 روستا این شهرستان به تلفن همراه تا پایان سال از دیگر مصوباتی بود که در سفر اخیر استاندار هرمزگان مصوب و بر اجرای آنها تاکید شد.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول