اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ایرانشهر خبر داد

اختصاص 20 میلیارد ریال برای تکمیل راه‌های روستایی

خبرگزاری فارس: فرماندار ایرانشهر گفت: امسال 20 میلیارد ریال برای تکمیل راه‌های روستایی شهرستان ایرانشهر اختصاص یافته است.

اختصاص 20 میلیارد ریال برای تکمیل راه‌های روستایی

به گزارش خبرگزاری فارس از ایرانشهر، رحمدل بامری صبح امروز در بازدید از مناطق روستایی و عشایری بخش بزمان شهرستان ایرانشهر اظهار داشت: در سال‌جاری برای تکمیل راه‌های روستاهای تنک، دره آهو و چاه ترش 20 میلیارد ریال اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه طول این راه‌ها 65 کیلومتر است، افزود: تاکنون 26 کیلومتر از این راه‌ها احداث شده که ما بقی تا پایان سال به اتمام رسیده و به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار ایرانشهر همچنین از اختصاص 15 میلیارد ریال برای اجرای پروژه راه بزمان ـ سمسور ـ گوهرکوه خبر داد.

بامری بیان داشت: عملیات احداث این راه که نقش بسیار مهمی در کاهش مسافت دارد از یک ماه دیگر آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: با احداث راه بزمان ـ سمسور به گوهرکوه، مسافت بزمان به زاهدان 160 کیلومتر کاهش می‌یابد.

فرماندار ایرانشهر از واگذاری 700 هکتار زمین با 10 حلقه چاه به عشایر مناطق دره آهو و چاه ترش خبر داد و گفت: با واگذاری این اراضی، زمینه اشتغال 100 خانوار با جمعیتی بیش از 650 نفر فراهم می‌شود.

بامری افزود: بازسازی شبکه آبرسانی شهر بزمان و تامین آب شرب مناطق روستایی این بخش از طریق خط لوله دشت سمسور به بزمان از اولویت‌های سال‌جاری است.

وی ادامه داد: روستاییان و عشایر به عنوان قشر تولیدکننده و موثر در چرخه اقتصاد کشور نقش مهمی دارند که باید از این امکانات و ظرفیت‌ها استفاده کرد.

فرماندار ایرانشهر گفت: روستاییان قانع‌ترین اقشار جامعه را تشکیل می‌دهند و با ماندگاری در روستاها سبب حفظ امنیت در مناطق می‌شوند.

در این دیدار تعدادی از روستاییان خواستار حل مسائل و مشکلات خود از جمله تامین آب شرب، افت ولتاژ برق، خدمات بهداشتی و درمانی و ارتباطات، راه و فضاهای آموزشی و ورزشی شدند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول