اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

کمپ شرکت آب اصلاندوز تکمیل می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: کمپ شرکت آب منطقه‌ای اردبیل در شهر اصلاندوز تکمیل شده و در قالب پارک مجهز در اختیار اهالی قرار می‌گیرد.

کمپ شرکت آب اصلاندوز تکمیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری عصر امروز در جریان بازدید از برخی طرح‌ها و پروژه‌های شهرهای شمالی اردبیل اظهار داشت: دستور داریم تا درخت خشکیده این منطقه قطع و پاکسازی شده و سرویس بهداشتی مناسب به درخواست اهالی و همچنین یک باب مسجد در این مکان برای حضور مسافران و گردشگران فراهم شود که این کار با حفظ حریم مناطق اطراف انجام می‌شود.

استاندار اردبیل همچنین در بازدید از پروژه مصلای اصلاندوز بر پیگیری طرح و تکمیل آن قول مساعد داد و بیان کرد: در تلاش هستیم فاز اول مصلای برخی از شهرهای استان را تا ماه مبارک رمضان برای بهره‌مندی روزه‌داران آماده کنیم.

به گزارش فارس، سید حسین صابری همچنین در سفر به شهرستان بیله‌سوار افزود: بودجه امسال اعتبارات ویژه‌ای برای بخش کشاورزی در نظر گرفته شده است که زارعان استان و علاقمندان این بخش به ویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی می‌توانند از این فضا استفاده کنند.

وی حل مشکل 800 نفر از اهالی بیله‌سوار را در موضوع جریمه دیرکرد تسهیلات خواستار شد و نسبت به برطرف شدن این مشکل قول مساعد داد.

صابری همچنین از برطرف شدن مشکل اخذ سند مالکیت برای 80 هکتار از اراضی مسکن و شهرسازی بیله‌سوار خبر داد و خاطر نشان کرد: مسئولان ادارات این شهرستان برای جذب بیش از 80 درصد اعتبارات در سال گذشته اقدام جدی کردند.

این مسئول زمان توزیع اعتبارات شهرستان‌ها را یادآور شد و تصریح کرد: اعتبارات امسال با محوریت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و توجه جدی به مناطق محروم و نیازمند توزیع شده و شاخص‌های عدالت‌محورانه در این زمینه رعایت می‌شود.

در این دیدار فرماندار بیله‌سوار نیز در سخنانی اضافه کرد: هدف‌گذاری امسال در تحقق شعار سال حمایت از تولید داخلی در تمام ابعاد است به طوری که سعی می‌کنیم مشکل فرا روی واحدهای تولیدی و صنعتی به سرعت شناسایی و برطرف شود.

رسول زیبانژاد اعتبار شهرستانی را بیش از هشت میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این اعتبار در 18 فصل با اولویت مناطق محروم، آب و راه روستایی و پروژه‌های نیمه‌تمام توزیع می‌شود.

به گزارش فارس، فرماندار پارس‌آباد نیز در جریان بازدید استاندار اردبیل از طرح‌های عمرانی در حال اجرا در این شهرستان گفت: 148 میلیارد ریال اعتبار عمرانی به پارس‌آباد اختصاص یافته که با ارتقای شاخص‌های روستایی و مناطق محروم توزیع اعتبارات عمرانی انجام می‌شود.

ولی کریمی افزود: تلاش می‌کنیم این روند در سال‌جاری همچنان حفظ شده و تحقق شعار عدالت‌محورانه دولت خدمتگزار را شاهد و ناظر باشیم.

وی طرح‌های هادی روستایی را به عنوان بزرگ‌ترین پروژه‌های عمرانی یاد کرد و اظهار داشت:‌ اجرای آنها در دستور کار و اولویت جدی است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول