اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن:

امسال 200 هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن ساخته می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: دولت در سال جاری اجرای 200 هزار واحد مسکونی را برعهده بنیاد مسکن گذاشته است که در حال اخذ قرارداد برای این تعداد واحد مسکونی هستیم.

امسال 200 هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن ساخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از طرقبه، ظهر امروز با حضور علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و محمد دهقان نماینده طرقبه شاندیز و چناران در مجلس شورای اسلامی و هم‌چنین مسئولان استان و شهرستان مراسم افتتاح و بهره‌برداری مسکن روستایی شهرستان طرقبه شاندیز در روستای ییلاقی جاغرق برگزار شد.

در ادامه مراسم علیرضا تابش با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در زمینه تشخیص و تعیین نیازمندی‌های مسکن محرومان اعم از روستایی و شهری و فراهم آوردن موجبات اجرای آن با مشارکت، همکاری و خودیاری مردم و دستگاه‌های مختلف تا امروز به موفقیت‌های فراوانی دست یافته است.

تابش خاطرنشان کرد: دولت در سال جاری اجرای 200 هزار واحد را برعهده بنیاد مسکن گذاشته است که در حال اخذ قرارداد برای این تعداد هستیم و امسال نیز همین تعداد واحد در برنامه خود داریم.

وی تصریح کرد: تاکنون یک‌ میلیون و 400 هزار واحد مسکونی اخذ قرار داد شده است که از این تعداد یک میلیون و 350 هزار واحد به اتمام رسیده است.

رئیس بنیاد مسکن کشور افزود: هم‌چنین 10 هزار میلیارد تومان وام مسکن روستایی پرداخت شده است که سقف این وام در امسال به 12 میلیون 500 هزار تومان افزایش پیدا کرده است.

تابش خاطرنشان کرد : اخیراً بعضی از بانک‌ها در برخی از استان‌ها ایراداتی به طرح وارد کرده‌اند که با رفع شبهه‌های موجود، مصوبه جدید که در آن وام‌ها با سود پنج درصد ارائه خواهد شد در اختیار بانک مرکزی قرار گرفت و این موضوع نیز به بانک‌ها نیز ابلاغ شده است.

رئیس بنیاد مسکن کشور افزود: خسارت‌هایی که در اثر سیل و زلزله در مناطق روستایی به بار آمده، سبب شده است که مردم خودشان به فکر ساخت و سازهای استاندارد در روستاها باشند.

تابش در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص وام تعمیرات اظهار داشت: با توجه به اینکه منازل روستایی فاقد استحکام کافی است هیچ‌ گونه وام تعمیرات به این منازل اختصاص نمی‌یابد.

در پایان این مراسم آیین کلنگ‌زنی چند طرح هادی روستایی در شهرستان طرقبه شاندیز برگزار شد.

انتهای پیام/صا20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول